
PIVO – Stil koji volimo
Lager je u odnosu na ejl relativno mlado pivo, koje na tržištu postoji par stotina godina.
Lager je u odnosu na ejl relativno mlado pivo, koje na tržištu postoji par stotina godina.
Mlada iperspektivna kraft pivara, koja je u proteklih godinu dana postala jedna od najčešće spominjanih na domaćem tržištu Pivara
Ovaj zanimljivi restoran nalazi se u Zemunu, tačnije na Zemunskom keju. Zbog čega je ovaj restoran interesantan i šta ga
Prva sveobuhvatna javna studija analizirala je lanac vrednosti reciklaže za jednokratnu ambalažu za piće na pet ključnih tržišta; podaci pokazuju
Iako nismo sigurni da u ovom lokalu nude kraft pivo, mi smo mišljenja da su sazreli za ovu ponudu, te
Kada je pre 45 godina (zar već toliko?) otvorena prva picerija u Novom Sadu, ali i u tadašnjoj Jugoslaviji, do
Njihova jela se pripremaju sa delikatnom pažnjom, posebno posvećenom na detalje, pažljivo nijansirana u rukama majstora čija se spretnost na
Restoran ABC, koji neguje koncept slowfood, je zemunska „abeceda spore hrane“. Zamišljen kao pandan brzoj i nezdravoj hrani, ovo je
Stotinak stranih pivskih brendova traži svoj udeo na srpskom tržištu. Šta ih sve očekuje?
Sve češće se u restoranima, kafićima i pabovima mogu videti konzumenti koji primarno naručuju pivo u staklenoj ambalaži od 0,25 odnosno 0,33 l uvereni da
Ukoliko ste ljubitelj uvoznih premium visokokvalitetnih piva, verovatno ste primetili da se sve više pakuju u aluminijumske limenke, a za to postoji i razlog.
Kada govorimo o pivima nižeg cenovnog ranga valjalo bi napomenuti da je njihov kvalitet usklađen sa cenom, ali i da se u mnogim slučajevima odabirom ovih piva konzumenti prijatno iznenade.
Potrošači u Srbije vole da probaju sve što je novo i lako se prilagođavaju na dobar kvalitet, a ukoliko su bolje platežne moći, najčešće biraju piva iz Nemačke, Češke, Francuske, Meksika, Belgije, Irske, Holandije.
Zahvaljujući tradiciji dugoj više od 150 godina i beskompromisnom kvalitetu, koji je utkan u DNK kompanije, Banjalučka pivara odavno je prešla granice regiona i postala najprepoznatljiviji brend iz Banjaluke.