Kontakt
- Marka Kraljevića 4
- Valjevo
- pivo@tchardak.com
- +381 60 0221613
- http://tchardak.com/
Restoran – splav New Marinero nalazi se na obali Dunava, na međi između starog kaldrmisanog i ovog drugog, novijeg dela
Gypsy soul iz pivare Kabinet je lagani svetli ejl, koji će vas već na prvi gutljaj iznenaditi svojim ležernim opštim
Dilemma India Pale Ale je pravi predstavnik ovog stila sa sadržajem alkohola od 7%. Jako je i veoma zahmeljeno pivo,
Dolaskom lepog vremena i želja za druženjem, izlascima pa i konzumirajnem piva je sve veća. Roštilj se ne može ni
Zebrew je mala craft pivara sa sedištem u Rakovici. Ono što ih razlikuje od ostalih craft pivara jeste što konstanto
Još od 2003. godine Šabački letnji festival se održava na Šabačkoj tvrđavi. Ove godine Šabački letnji festival počinje 03. avgusta
Kao i u svakom drugom apsektu života, i svet piva je mesto u kojem se može naći mnoštvo mitova. Neke od ovih priča jesu tačne, ali većina je prosto kafanska priča.
Kako bi se dobro opustili dok pravite strategije, formirate timove i pobeđujete treba se opustiti uz tipičan američki stil piva,
Stotinak stranih pivskih brendova traži svoj udeo na srpskom tržištu. Šta ih sve očekuje?
Sve češće se u restoranima, kafićima i pabovima mogu videti konzumenti koji primarno naručuju pivo u staklenoj ambalaži od 0,25 odnosno 0,33 l uvereni da
Ukoliko ste ljubitelj uvoznih premium visokokvalitetnih piva, verovatno ste primetili da se sve više pakuju u aluminijumske limenke, a za to postoji i razlog.
Kada govorimo o pivima nižeg cenovnog ranga valjalo bi napomenuti da je njihov kvalitet usklađen sa cenom, ali i da se u mnogim slučajevima odabirom ovih piva konzumenti prijatno iznenade.
Potrošači u Srbije vole da probaju sve što je novo i lako se prilagođavaju na dobar kvalitet, a ukoliko su bolje platežne moći, najčešće biraju piva iz Nemačke, Češke, Francuske, Meksika, Belgije, Irske, Holandije.
Zahvaljujući tradiciji dugoj više od 150 godina i beskompromisnom kvalitetu, koji je utkan u DNK kompanije, Banjalučka pivara odavno je prešla granice regiona i postala najprepoznatljiviji brend iz Banjaluke.