Ovo pivo je oduvek bilo stožer bogatog pivarskog iskustva u Srbiji i važan deo društvenog života zajednice. Jelen pivo je jednostavno simbol tradicije, prijateljstva i zajedništva koje se neprekidno učvršćuje već više od 260 godina.

Kao sinonim pivarske tradicije u Srbiji, Jelen je jedan od najprepoznatljivijih brendova na ovim prostorima i vodeći brend Apatinske pivare čiji kredibilitet počiva na više od 260 godina iskustva pravljenja piva.
Jelen je svetlo pivo koje poseduje prepoznatljivu aromu praćenu prijatnom gorčinom, što mu daje jedinstven, osvežavajući ukus. Njegova pena lagano ispušta prepoznatljivo blagu aromu hmelja dok je pun ukus podržan suptilnom notom prijatne gorčine i blagom gaziranošću.

Prepoznatljiva i kompleksna gorčina potiče od tri vrste hmelja koje se koriste u Jelen pivu. Na prvom mestu je gorki hmelj, jedna od nekoliko tipičnih nemačkih sorti koje čine dobar osnov za kreiranje gorčine piva. Taj hmelj daje postojanu i primetnu harmoničnu gorčinu i veoma dobro se kombinuje sa ostalim tonovima arome koje dolaze iz dva tipa aromatskih hmeljeva, koji zaokružuju i upotpunjuju hmeljni profil Jelen piva. Svaki na svoj način doprinosi strukturi gorčine, s obzirom na različite karakteristike, kako međusobno, tako i u odnosu na gorki hmelj. Iskusni ljubitelji Jelen piva znaju da je ga je idealno služiti na temperaturi od 3 do 5 C° kako bi zadržalo pun ukus, kao kad je izašlo iz pivare. Praćenje svetskih trendova i standarda, kao i kontinuirane investicije dovele su do vrhunskog kvaliteta proizvoda koji se vekovima unapređuje.

Apatinska pivara je jedan od vodećih proizvođača piva u Srbiji, sa pivarskom tradicijom dugom više od dva i po veka. Osnovana je 1756. godine kao „Carska pivara" u Apatinu, a od 2012. godine je članica Molson Coors Brewing Company, kompanije koja je treći najveći proizvođač piva na svetu.

Kako sam kumovao Jelen pivu
(odlomak iz knjige Daneta Ćosića “Apatinska pivara – priče jednog direktora”)

Tokom mojih čestih putovanja u tadašnju Zapadnu Nemačku, posetio sam jednu pivaru u Dortmundu. Ona je proizvodila pivo koje je ime dobilo po divljači koja je preovlađivala u šumama u okolini tog grada, nešto što je ličilo na našeg jelena, odnosno srndaća. U razgovoru sa rukovodstvom te pivare, tehnički direktor Teofil Višnjar i ja smo pitali zašto su se odlučili baš za takav naziv. “To da pivo dobije ime neke plemenite životinje je kod nas uobičajeno” odgovorili su nam ljubazni domaćini. Odmah po povratku iz Nemačke, otišao sam kod komercijalnog direktora Duška Narančića i predložio mu da naše pivo nazovemo po jelenu, pošto je okolina Apatina poznata baš po toj plemenitoj divljači. Ideja je prihvaćena i mislim da je prvi put etiketa Jelen piva napravljena 1967. godine, a masovna primena je počela 1968. godine. Do tada smo imali etiketu sa nazivom “Svetlo pivo” i ona je nastala neposredno posle II svetskog rada, dakle od 1946. godine. Uglavnom, od prvog dana, novo ime, odnosno etiketa Jelen piva, prosto se srasla sa vrhunskim kvalitetom našeg piva i postala zaštitni znak pivare. Godinama su me poslovni partneri i prijatelji pitali kako je naše pivo dobilo ime, a ja sam im, sa ponosom odgovarao da sam mu bio kum.
Dane Ćosić, direktor Apatinske pivare od 1952. do 1982. godine