AKTUELNO: Apatinska pivara širi srpsku kraft scenu

Pored postavljanja kraft piva na police trgovačkih lanaca i malih komšijskih prodavnica, Apatinska pivara je svoje kraft brendove postavila i u oko 5000 restorana i kafića, te dodatno prezentovala kraft piva širokom krugu konzumenata u Srbiji, čime je kraft piva učinila mnogima dostupnim

Pravilno čuvanje kraft piva srpskih zanatskih pivara osnovni je preduslov da se očuva njihova svežina, ali i da ne izgube svoja dobra svojstva. Valja napomenuti da se kraft piva ne pasterizuju i da nakon pakovanja u boce, ona i dalje „žive“ odnosno kvasci nastavljaju sa svojim radom. Upravo ovaj detalj utiče da, ukoliko kraft piva nisu dobro transportovana ili skladištena, do krajnjeg konzumenta dolaze sa nekom manom. Srpske zanatske pivare se trude, bar velika većina njih, da tokom proizvodnog procesa, ne dođe do tehnoloških mana, no transport i odlaganje je „slaba karika“ na putu od pivare do konzumenta. Takođe, čest problem je i u ugostiteljskim objektima, a koji ih tretiraju kao industrijska i premijum industrijska piva, koja su pasterizovana i ne zahtevaju strogo kontrolisane uslove odlaganja.

Ovaj problem, odnosno kontrolisani transport, skladištenje i odlaganje, trenutno nije moguće rešiti jer srpske zanatske pivare nemaju tehnologiju koja omogućava delimičnu pasterizaciju piva, a čime se stiču uslovi da ova piva bez mana dođu do šireg kruga konzumenata. Doduše, rešenje je pronašla Apatinska pivara, odnosno kompanija Molson Coors koja je vlasnik Apatinske pivare, a koja uvozi nekoliko brendova svoje matične kompanije i plasira na tržištu Srbije. Ovo su kraft piva koja su napravljena uz pomoć vrhunske tehnologije, strogo kontrolisanog kvaliteta i po zanatskim recepturama. Ovi brendovi, a ima ih desetak na našem tržištu, ne zahtevaju strogo kontrolisane uslove transporta, skladištenja i odlaganja, te mogu određeno vreme da stoje na policama trgovačkih lanaca. Uvozom, distribucijom i plasmanom Apatinska pivara je napravila veliki korak, koji ni jedna zanatska pivara u Srbiji nije uspela, te približila kraft piva širokom krugu konzumenata u našoj zemlji, a time potencijalno stvorila uslove za masovniju potrošnju kraft piva kod nas.

Pored postavljanja kraft piva na police trgovačkih lanaca i malih komšijskih prodavnica, Apatinska pivara je ove brendove postavila i u oko 5000 restorana i kafića, te dodatno prezentovala kraft piva širokom krugu konzumenata u Srbiji, čime je indirektno pomogla srpskim zanatskim pivarima, kada je reč o podizanju kategorije kraft piva.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1