AKTUELNO: Apatinska pivara širi srpsku kraft scenu

Pored postavljanja kraft piva na police trgovačkih lanaca i malih komšijskih prodavnica, Apatinska pivara je svoje kraft brendove postavila i u oko 5000 restorana i kafića, te dodatno prezentovala kraft piva širokom krugu konzumenata u Srbiji, čime je kraft piva učinila mnogima dostupnim

Pravilno čuvanje kraft piva srpskih zanatskih pivara osnovni je preduslov da se očuva njihova svežina, ali i da ne izgube svoja dobra svojstva. Valja napomenuti da se kraft piva ne pasterizuju i da nakon pakovanja u boce, ona i dalje „žive“ odnosno kvasci nastavljaju sa svojim radom. Upravo ovaj detalj utiče da, ukoliko kraft piva nisu dobro transportovana ili skladištena, do krajnjeg konzumenta dolaze sa nekom manom. Srpske zanatske pivare se trude, bar velika većina njih, da tokom proizvodnog procesa, ne dođe do tehnoloških mana, no transport i odlaganje je „slaba karika“ na putu od pivare do konzumenta. Takođe, čest problem je i u ugostiteljskim objektima, a koji ih tretiraju kao industrijska i premijum industrijska piva, koja su pasterizovana i ne zahtevaju strogo kontrolisane uslove odlaganja.

Ovaj problem, odnosno kontrolisani transport, skladištenje i odlaganje, trenutno nije moguće rešiti jer srpske zanatske pivare nemaju tehnologiju koja omogućava delimičnu pasterizaciju piva, a čime se stiču uslovi da ova piva bez mana dođu do šireg kruga konzumenata. Doduše, rešenje je pronašla Apatinska pivara, odnosno kompanija Molson Coors koja je vlasnik Apatinske pivare, a koja uvozi nekoliko brendova svoje matične kompanije i plasira na tržištu Srbije. Ovo su kraft piva koja su napravljena uz pomoć vrhunske tehnologije, strogo kontrolisanog kvaliteta i po zanatskim recepturama. Ovi brendovi, a ima ih desetak na našem tržištu, ne zahtevaju strogo kontrolisane uslove transporta, skladištenja i odlaganja, te mogu određeno vreme da stoje na policama trgovačkih lanaca. Uvozom, distribucijom i plasmanom Apatinska pivara je napravila veliki korak, koji ni jedna zanatska pivara u Srbiji nije uspela, te približila kraft piva širokom krugu konzumenata u našoj zemlji, a time potencijalno stvorila uslove za masovniju potrošnju kraft piva kod nas.

Pored postavljanja kraft piva na police trgovačkih lanaca i malih komšijskih prodavnica, Apatinska pivara je ove brendove postavila i u oko 5000 restorana i kafića, te dodatno prezentovala kraft piva širokom krugu konzumenata u Srbiji, čime je indirektno pomogla srpskim zanatskim pivarima, kada je reč o podizanju kategorije kraft piva.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Verovali ili ne

U svetu je sve veći broj crkava koje su na svojim službama počele da služe pivo, a ima i onih

Pivara Kaš

Paleta piva ove sada već legendarne pivare je svedena, a fokus je na nekoliko stilova   Pivara Kaš postoji od

Stilovi piva

Stilovi piva

Pored dve osnovne vrste piva lager i ale, postoje još drugih stilova piva (ovo su stilovi nemojte da ih pomešate

Saveti – Čuvanje piva

Većina ljudi ima barem jednu flašu piva koja već mesecima stoji u frižideru, bez obzira da li je čuvate za

Valjevska pivara i bajkeri

Organizator Moto klub TNT Lajkovac organizuje skup bajkera u Lajkovcu pored reke Kolubare. Uz točeno Valjevsko pivo slušaće se dobar

PIVO IZ VINČE

Tim sačinjen od naših arheologa iz Amerike, dokazao je da su Vinčanci još pre 7.000 godina proizvodili i pili pivo.

kako odabrati pravo pivo

PIVO I HRANA – Kako odabrati pravo pivo

Kod piva se posmatra izgled, stabilnost pene, sedimenti na dnu flaše, izgled u čaši, ali i miris, aroma i ukus. Sve ovo je vrlo bitno kod odabira hrane i piva koje ćete naručiti uz tu hranu.

Restoran Balkan ekspres

Na samoj obali Dunava, podno Petrovaradinske tvrđave, nalazi se restoran Balkan ekspres. Ovaj restoran postoji već više od 20 godina,

PREPORUKA – Crno pivo

Crno pivo je naša preporuka za danas – ono ima karakterističan ukus i dosta je prefinjenije u odnosu na svetli lager.

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.