U skladu sa novom organizacijom Molson Coors Europe pri kojoj je region Centralne i Istočne Evrope dobio priliku da organizuje poslovanje u šest jedinica, na devet tržišta prateći lokalne specifičnosti, Danilo Pušonja imenovan je za novog direktora Apatinske pivare. Pored vođenja poslovanja pivare, on će ujedno biti na poziciji direktora prodaje i izvrsnosti ka kupcima i biti zadužen za sprovođenje celokupne komercijalne agende kompanije. Ova promena zatekla ga je u potpuno novim globalnim okolnostima koji su znatno uticali i na pivarski biznis.

Ovu funkciju nasledili ste od Vladimira Novakovića koji svoju menadžersku karijeru nastavlja u okviru Molson Coors grupacije na poziciji generalnog menadžera na izazovnom tržištu Indije. Šta se još promenilo u kompaniji?

Promenilo se ime. Naša kompanija Molson Coors Brewing Company je odnedavno promenila ime iz “brewing” u “beverage”. Time želimo da pokažemo jasnu ambiciju da se takmičimo i u drugim segmentima u kategoriji napitaka. Naravno, kao najstarija aktivna pivara u Srbiji i jedan od lidera u proizvodnji na regionalnom tržištu razvijamo dalje naše dobro poznate brendove uz brojne inovacije. Glavni fokus će nam i dalje biti naši ključni domaći brendovi i dodatno jačanje našeg premijum portfolija.

U Apatinskoj pivari ste od 2014. godine. Radili ste kao Menadžer za put ka tržištu i distribuciji, a od 2016. godine ste na poziciji Direktora prodaje. Posedujete bogato iskustvo u komercijalnom sektoru i prodaji. Kako sada vidite svoju novu ulogu?

Nakonposlednjih šest godina provedenih u sektoru prodaje Apatinske pivare, spremno prihvatam ovaj izazov. Na novoj poziciji biću zadužen za oblikovanje strategije kompanije u skladu sa prioritetima grupacije, izgradnju strateških partnerstava kao i dalje angažovanje ka ambiciji da pivara bude prvi izbor za zaposlene, kupce i potrošače. Potpuno sam posvećen našim ambicijama i ciljevima i mogu biti samo srećan i ponosan što imam jak tim na svojoj strani. Radićemo na tome da zadržimo odličan rezultat mojih prethodnika i nastavićemo sa kreiranjem posebnih pivskih trenutaka za sve ljubitelje piva u Srbiji.

Da li se situacija sa virusom korona odrazila na ostvarenje poslovnih planova?

Tržište piva u celom svetu poremećeno je zabranom rada ugostiteljskih objekata, ali svakako sa ukidanjem vanrednog stanja sve se polagano vraća u normalne tokove. Možemo da se pohvalimo činjenicom da proizvodnja u pivari ni u jednom trenutku nije stala. I pre početka uvođenja vanrednog stanja, krizni menadžment tim definisao je i sproveo veliki broj preventivnih aktivnosti i sve propisane mere zaštite, kako prema zaposlenima, tako i prema kupcima i potrošačima. U skladu sa informacijama koje svakodnevno dobijamo sa tržišta prilagođavamo naše poslovne planove, pripremamo interne projekcije poslovanja, definišemo različite scenarije i pratimo situaciju na dnevnom nivou kako bismo na adekvatan način reagovali i zadovoljili potrebe tržišta.

Oduvek ste bili kompanija koja podržava i zajednicu u kojoj posluje. Kako gledate na taj aspekt biznisa?

Kao deo Molson Coors-a, Apatinska pivara uspešno prati i realizuje postavljenje ciljeve u oblasti održivosti. Svoj pozitivan uticaj u Srbiji ostvarujemo kroz odgovornu konzumaciju, održivu proizvodnju piva, doprinos zajednici i dobru kulturu poslovanja. Kao društveno odgovorna kompanija tokom vanredne situacije dali smo podršku zdravstvenom sistemu i svim hrabrim ljudima koji ulažu napore u suzbijanju korona virusa. Donirali smo sedam miliona dinara kako bi podržali borbu protiv COVID - 19 i omogućili nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije. Zajedno sa drugim velikim FMCG kompanijama i kao članica NALED-a, opštinama u Srbiji obezbedili smo i dodatnu podršku u vidu 10.000 paketa pomoći za najugroženija domaćinstva.