IKONA MODERNOG JAPANA: Asahi Super Dry

Asahi Super Dry se pravi prema najvišim standardima kvaliteta pod budnim okom japanskih pivarskih majstora, a napredna tehnologija pivu pruža karakterističan ukus – Karakuchi ukus

Pivska grupacija Asahi zadnjih decenija „hara“ Evropom i po prodaji piva su jedan od najvećih svetskih „igrača“. Pored širokog portfolia pivskih brendova, ističe se ponos pivarskog Japana i  Asahi grupacije – Asahi Super Dry. Asahi Super Dry je pivo koje je poznato širom sveta i od nedavno je prisutno i u Srbiji.

Kada je Asahi Super Dry nastao 1987. godine, redefinisao je kategoriju piva i predstavio svetu novi ukus piva. Danas je Asahi Super Dry japansko pivo broj 1 i ovaj inovativni brend postao je ikona progresivnog Japana. Asahi Super Dry je inspirisan modernom japanskom estetikom i dizajnom. U njemu se pronalazi asimetrija, ali i ravnoteža, jin i jang, kontrasti i suprotnosti sa jedne strane, te balans i harmonija sa druge strane.

Asahi Super Dry se pravi prema najvišim standardima kvaliteta pod budnim okom japanskih pivarskih majstora. Napredna tehnologija pivu pruža karakterističan ukus – Karakuchi ukus. Iako ne postoji pravi prevod, pojam Karakuchi opisuje suv i pun ukus ovog piva. Asahi Super Dry je neverovatno suv i pitak svetli lager, umerene gorčine i finih aroma, te savršenog balansa celokupnog doživljaja – Upravo je to Karakuchi.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Organizam proizvodi pivo

MEDICINSKI FENOMENI – Organizam proizvodi pivo

Slučaj ovog čoveka je za rubriku Verovali ili ne. Za njegov slučaj zainteresovali su se istraživači koji su otkrili da kvasac, odnosno  gljivice u njegovom stomaku pretvaraju ugljene hidrate u pivo.

Restoran Orašac

Odličan roštilj i fenomenalna jela spremljena po receptima srpske kuhinje odlika su jednog od vodećih restorana nacionalne kuhinje u Beogradu.

Pepper pizza bar

Pepper Bar iz Novog Sada otvoren je 2014.  godine, prvenstveno kao koktel bar, a godinu dana kasnije nakon otvaranja kuhinje

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.