Formiran Odbor za pritužbe Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija

Članovi odbora za pritužbe

Udruženje pivara Srbije formiralo je Odbor za pritužbe za slučajeve povrede Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija. Cilj formiranja Odbora je da se obezbedi mehanizam za samoregulisanje komercijalnih aktivnosti članica Udruženja pivara Srbije. Odbor za pritužbe se sastoji od tri člana, Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata izkancelarije Kovačević Kolešan.

Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije bliže objašnjava: “Pivo je omiljeno piće koje se vekovima proizvodi i ono je sastavni deo društva i kultura svugde. Činjenica da pivo sadrži alkohol naglašava potrebu za posebnom društvenom odgovornošću prilikom naših komercijalnih komunikacija. Zbog toga su članice Udruženja pivara Srbije koje konstantno rade na unapređenju održivog poslovanja, utvrdile Kodeks, a danas sa radom počinje i Odbor za pritužbe, kojim želimo da uspostavimo mehanizme za njegovu primenu“.

Odbor obezbeđuje da se pritužbe na oglasne poruke od strane potrošača, konkurenata i drugih zainteresovanih lica rešavaju na nepristrasan i pravičan način i u skladu sa odredbama Kodeksa. Pritužbe se šalju poštom ili se lično predaju na adresu sedišta Udruženja, Deligradska 18, Beograd, sa naznakom da su upućene Odboru za pritužbe.

Više informacija na www.pivaresrbije.rs

O Kodeksu odgovornih komercijalnih komunikacija
Kako bi zaštitili svoj ugled, interese i komercijalne slobode, srpski pivari su utvrdili tekst Kodeksa kojim se obavezuju, bez izuzetka, na odgovorno i svesno ophođenje prema pivu, kao piću sa sadržajem alkohola.
Kodeksom se određuju smernice za sve komercijalne aktivnosti, kako pivara tako i aktivnosti koje uključuju saradnju sa partnerima i trećim licima, a sve sa ciljem da se obezbedi plasiranje i promovisanje pivskih brendova na odgovoran način.

Udruženje pivara Srbije je krovno udruženje proizvođača piva i slada, čije članice pokrivaju 98% tržišta: Apatinska pivara, Beogradska industrija piva BIP, Valjevska pivara, Carlsberg Srbija, Maltinex sladara, HEINEKEN Srbija. Ukupno direktno i indirektno zapošljavaju 16.500 ljudi i doprinose budžetu Srbije sa više od 226 miliona evra kroz izdvajanja za akcize, poreze, socijalna davanja i doprinose. I do 90% ukupnih sirovina neophodnih za proizvodnju čine lokalne nabavke za koje se godišnje izdvoji skoro 120 miliona evra.
 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Festival Dani Vajfеrta

Dani Vajfеrta jе gradska manifеstacija kоja sе оdržava u Pančеvu, pоčеtkоm juna, od 08. do 10.06.2018. gоdinе, pоd pоkrоvitеljstvоm grada

Restoran Corso

Corso, ili kako bi novosađani rekli Korzo, je restoran internacionalne kuhinje, smešten u samom srcu Novog Sada, u staroj gradskoj

KAKO NAPRAVITI PIVARU Od trnja do zvezda

Valjevska pivara je jedna od retkih pivara koja je ostala u domaćem vlasništvu i to zahvaljujući domaćoj pameti Industrijske pivare koje posluju kod nas imaju

APATINSKA PIVARA Ozelenjava Beograd

Apatinska pivara pokazala je još jednom svoju društvenu odgovornost i pomogla u ozelenjavanju srpske prestonice   Početkom juna na Novom Beogradu, raskošna stabla kanadskog javora,

OTKRIJTE Ukus koji vraća uspomene

Svako od nas seća se one čuvene roditeljske rečenice “Doći ćeš ti u moje godine…”. Na putu do tih čuvenih, nebrojeno puta pomenutih godina, prošli