Formiran Odbor za pritužbe Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija

Članovi odbora za pritužbe

Udruženje pivara Srbije formiralo je Odbor za pritužbe za slučajeve povrede Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija. Cilj formiranja Odbora je da se obezbedi mehanizam za samoregulisanje komercijalnih aktivnosti članica Udruženja pivara Srbije. Odbor za pritužbe se sastoji od tri člana, Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata izkancelarije Kovačević Kolešan.

Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije bliže objašnjava: “Pivo je omiljeno piće koje se vekovima proizvodi i ono je sastavni deo društva i kultura svugde. Činjenica da pivo sadrži alkohol naglašava potrebu za posebnom društvenom odgovornošću prilikom naših komercijalnih komunikacija. Zbog toga su članice Udruženja pivara Srbije koje konstantno rade na unapređenju održivog poslovanja, utvrdile Kodeks, a danas sa radom počinje i Odbor za pritužbe, kojim želimo da uspostavimo mehanizme za njegovu primenu“.

Odbor obezbeđuje da se pritužbe na oglasne poruke od strane potrošača, konkurenata i drugih zainteresovanih lica rešavaju na nepristrasan i pravičan način i u skladu sa odredbama Kodeksa. Pritužbe se šalju poštom ili se lično predaju na adresu sedišta Udruženja, Deligradska 18, Beograd, sa naznakom da su upućene Odboru za pritužbe.

Više informacija na www.pivaresrbije.rs

O Kodeksu odgovornih komercijalnih komunikacija
Kako bi zaštitili svoj ugled, interese i komercijalne slobode, srpski pivari su utvrdili tekst Kodeksa kojim se obavezuju, bez izuzetka, na odgovorno i svesno ophođenje prema pivu, kao piću sa sadržajem alkohola.
Kodeksom se određuju smernice za sve komercijalne aktivnosti, kako pivara tako i aktivnosti koje uključuju saradnju sa partnerima i trećim licima, a sve sa ciljem da se obezbedi plasiranje i promovisanje pivskih brendova na odgovoran način.

Udruženje pivara Srbije je krovno udruženje proizvođača piva i slada, čije članice pokrivaju 98% tržišta: Apatinska pivara, Beogradska industrija piva BIP, Valjevska pivara, Carlsberg Srbija, Maltinex sladara, HEINEKEN Srbija. Ukupno direktno i indirektno zapošljavaju 16.500 ljudi i doprinose budžetu Srbije sa više od 226 miliona evra kroz izdvajanja za akcize, poreze, socijalna davanja i doprinose. I do 90% ukupnih sirovina neophodnih za proizvodnju čine lokalne nabavke za koje se godišnje izdvoji skoro 120 miliona evra.
 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Pivo izaziva aritmiju

Minhenski Oktoberfest baš i nije mesto na kome se mogu vršiti medicinska ispitivanja, ali su nemački naučnici proučavali posetioce ovog

PIVO Nikšićko IPA

Pivo Nikšićko IPA pravi se od interesantne kombinacije aromatičnih sorti hmelja i posebnog ejl kvasca.

Restoran Soulfood

Restoran Soulfood nalazi se na najatraktivnijoj lokaciji u Pančevu, u Aviv parku. Restoran Soulfood je veoma prostran, savremen i moderno uređen restoran.

Restoran Salt ‘n’ Pepa

Restoran Salt ‘n’ Pepa nalazi se u Aviv parku u Pančevu. Restoran Salt ‘n’ Pepa je moderno i elegantno uređen restoran, u kom dominiraju prirodni materijali i topla atmosfera.

Restoran Šajka

Na suprotnoj obali od pančevačkog gradskog keja, na obali Tamiša, a u gradskoj šumi, nalazi se restoran Šajka.

Kako rashladiti pivo na plaži

Kada smo na letovanju, treba nam siguran savet kako rashladiti pivo na plaži Leto je godišnje doba kada većina nas boravi uz obalu reke, mora