Formiran Odbor za pritužbe Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija

Članovi odbora za pritužbe

Udruženje pivara Srbije formiralo je Odbor za pritužbe za slučajeve povrede Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija. Cilj formiranja Odbora je da se obezbedi mehanizam za samoregulisanje komercijalnih aktivnosti članica Udruženja pivara Srbije. Odbor za pritužbe se sastoji od tri člana, Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata izkancelarije Kovačević Kolešan.

Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije bliže objašnjava: “Pivo je omiljeno piće koje se vekovima proizvodi i ono je sastavni deo društva i kultura svugde. Činjenica da pivo sadrži alkohol naglašava potrebu za posebnom društvenom odgovornošću prilikom naših komercijalnih komunikacija. Zbog toga su članice Udruženja pivara Srbije koje konstantno rade na unapređenju održivog poslovanja, utvrdile Kodeks, a danas sa radom počinje i Odbor za pritužbe, kojim želimo da uspostavimo mehanizme za njegovu primenu“.

Odbor obezbeđuje da se pritužbe na oglasne poruke od strane potrošača, konkurenata i drugih zainteresovanih lica rešavaju na nepristrasan i pravičan način i u skladu sa odredbama Kodeksa. Pritužbe se šalju poštom ili se lično predaju na adresu sedišta Udruženja, Deligradska 18, Beograd, sa naznakom da su upućene Odboru za pritužbe.

Više informacija na www.pivaresrbije.rs

O Kodeksu odgovornih komercijalnih komunikacija
Kako bi zaštitili svoj ugled, interese i komercijalne slobode, srpski pivari su utvrdili tekst Kodeksa kojim se obavezuju, bez izuzetka, na odgovorno i svesno ophođenje prema pivu, kao piću sa sadržajem alkohola.
Kodeksom se određuju smernice za sve komercijalne aktivnosti, kako pivara tako i aktivnosti koje uključuju saradnju sa partnerima i trećim licima, a sve sa ciljem da se obezbedi plasiranje i promovisanje pivskih brendova na odgovoran način.

Udruženje pivara Srbije je krovno udruženje proizvođača piva i slada, čije članice pokrivaju 98% tržišta: Apatinska pivara, Beogradska industrija piva BIP, Valjevska pivara, Carlsberg Srbija, Maltinex sladara, HEINEKEN Srbija. Ukupno direktno i indirektno zapošljavaju 16.500 ljudi i doprinose budžetu Srbije sa više od 226 miliona evra kroz izdvajanja za akcize, poreze, socijalna davanja i doprinose. I do 90% ukupnih sirovina neophodnih za proizvodnju čine lokalne nabavke za koje se godišnje izdvoji skoro 120 miliona evra.
 

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Pivara Salto u novom izdanju

Pivara Salto je jedna od najstarijih domaćih craft pivara, počela je sa radom 2013. godine. Počeci su bili skromni, proizvodili

MERAK JE PITI MERAK

Merak je pasterizovano, svetlo, autentično srpsko pivo koje predstavlja deo uživanja u životu i nama najvažnijim stvarima. Merak s ponosom

Restoran Kolarac

Restoran Kolarac otvoren je na Pozorišnom trgu u Beogradu 1870. godine. Tokom bombardovanja prestonice 1941. godine srušen je i restoran

UVOZNA PIVA NIŽE CENE Korektna i jeftina piva

Kada govorimo o pivima nižeg cenovnog ranga valjalo bi napomenuti da je njihov kvalitet usklađen sa cenom, ali i da se u mnogim slučajevima odabirom ovih piva konzumenti prijatno iznenade.

UVOZNA PIVA VIŠE CENE Piva za one dubljeg džepa

Potrošači u Srbije vole da probaju sve što je novo i lako se prilagođavaju na dobar kvalitet, a ukoliko su bolje platežne moći, najčešće biraju piva iz Nemačke, Češke, Francuske, Meksika, Belgije, Irske, Holandije.

pretplata