SOMERSBY Potpuno drugačiji u odnosu na sve što ste probali

Somersby

Somersby je najveći internacionalni sajder brend na svetu i danas se ovo piće konzumira u 47 zemalja širom sveta, uključujući Srbiju i zemlje regiona

Od trenutka kada je kompanija Carlsberg lansirala svoj novi proizvod – Somersby, njegova popularnost ne prestaje da raste. Vrlo brzo, ovaj sajder je svojim karakterističnim ukusom osvojio mnoga tržišta, a danas predstavlja prepoznatljiv globalni brend koji se ističe specifičnom pitkošću, dostupnom cenom i atraktivnom ambalažom.

Šta je sajder?

Mnogi greškom mešaju sajder sa pivom. Ipak, za razliku od piva, sastav sajdera u najvećoj meri čini voće, čija produžena fermentacija povećava sadržaj etanola. Zapravo, sajder je fermentisano alkoholno piće koje se u originalnoj verziji pravi od jabuke, zbog čega ovo piće u pojedinim delovima sveta (Nemačka i SAD) nazivaju i „vino od jabuka“. Nivo alkohola može da varira od 2 do 8,5% alkohola, pa čak i više. Veliku popularnost ima u Ujedinjenom Kraljevstvu, ali i u zemljama Komonvelta, zatim Portugalu, severnoj Španiji, Francuskoj, na severu Italije i mnogim drugim zemljama.

Njegovo visočanstvo – Somersby

Somersby je zvanično predstavljen 2007. godine na tržištu Danske i Norveške, a već naredne godine postao je lider na ovim tržištima u oblasti sajdera, sa rastom od 96%. Godine 2009. je sa jednakim uspehom predstavljen i na nemačkom tržištu, a od tada Somersby je postao najveći internacionalni sajder brend na svetu. Danas se ovo piće konzumira u 47 zemalja širom sveta, uključujući Srbiju i zemlje regiona.

Njegova izbalansirana slatkoća i potpuni osvežavajući ukus, uz prisustvo 4,5% alkohola, čine ga omiljenim pićem za sve ljubitelje nesputane zabave i hedonističkog pogleda na svet, zbog čega ga je časopis Gardian proglasio „novim Chardonnay-om“. Po pravilu se pije u hladnoj čaši punoj leda. Uz to, veliki izbor raznovrsnih ukusa, među njima i onih sa 0% alkohola, izdvajaju Somersby kao apsolutnog lidera na tržištu, a dva najnovija ukusa iz bogatog Somersby portfolia čitavu priču dižu za još jednu oktavu više.

Somersby Passion fruit & Orange – zar nije divno?

Novi jedinstveni Somersby ukus – Passion fruit & Orange, sadrži 4,5% alkohola i predstavlja pravi vrtlog strasti. Zahvaljujući svom britkom, besprekorno osvežavajućem ukusu, Somersby Passion fruit & Orange se nameće kao idealan „partner“ za posebne prilike.

Prethodno predstavljen u Poljskoj, Bugarskoj i Norveškoj, sada je konačno došao i na srpsko tržište. Sofisticiran ukus sočnih voćki nudi pravo osveženje i nema sumnje da će svim ljubiteljima dobre zabave Somersby Passion fruit & Orange otvoriti čitav spektar novih mogućnosti u sezoni pred nama.

Somersby Mandarina 0.0% alkohola – nestvarno dobar ukus, stvarno bez alkohola

Novi Somersby sa ukusom mandarine predstavlja pravo otkrovenje za predstojeće letnje dane. Uz to, zahvaljujući prisustvu 0.0% alkohola, namenjen je za sve prilike.

Osluškujući potrebe tržišta i prateći trendove, Somersby je lansirao još jedan inovativan i osvežavajući ukus koji svojim karakteristikama prevazilazi sva očekivanja. Bezalkoholni slatko-kiseli ukus mandarine stimulativno utiče na raspoloženje, a podatak da Srbija i BiH prvi lansiraju ovaj ukus u Evropi dodatno doprinosi celokupnom utisku.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1