Udruženje pivara Srbije – Trezno i oprezno, izaberi odgovorno

trezno i oprezno

Povodom 16. septembra, Svetskog dana odgovorne konzumacije piva, Udruženje pivara Srbije okupilo je  više od 100 pivara, mladih, partnera kampanje, organizacija, ambasadora, vlasnika barova, medija i pojedinaca kako bi snimili javnu poruku o dogovornoj konzumaciji „Trezno i oprezno, izaberi odgovorno“ koja je emitovana na FB stranici VolimoPivo. Time je najavljena ovogodišnja kampanja koju Udruženje pivara Srbije realizuje sa ciljem podizanja svesti javnosti i pozivanja na odgovornu konzumaciju. Snimanju poruke prethodila je prezentacija o principima odgovornog pijenja alkohola i politika o alkoholu u Srbiji koju je održao Prim. dr Ivica Mladenović, a predstavljeni su i ključni aspekti „Nacionalnog programa prevencije štetne upotrebe alkohola i alkoholom uzrokovanih poremećaja u Srbiji“, koji je Vlada Republike Srbije usvojila Uredbom iz decembra 2017. godine. Događaj su svojim prisustvom podržali i ambasadorka Kanade, Nj.e. Keti Čaba i ambasador Danske, Nj.e. Anders Hougor, kao i partneri kampanje studenti AIESEC i nevladina organizacija ReGeneracija.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Restoran Soulfood

Da u jednom tržnom centru, osim kupovine, može kvalitetno i ukusno da se pojede, a i popije, što da ne,

Restoran Na ćošku

Restoran Na ćošku je restoran moderne internacionalne kuhinje, a koji se nalazi na ćošku. Na lokaciji sa respektabilnom ugostiteljskom tradicijom,

Banjalučki ćevap

Odmah nadomak samog centra Novog Sada, u Gajevoj ulici, nalazi se jedan lokal koji je nadaleko poznat po svojim specijalitetima

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva