Nova kampanja „Jelen piva“

Ja želim pivo

Pesma „Ja želim pivo“ za kratko vreme „ušla“ je u uši potrošača u Srbiji. I nije to samo stvar autentičnog teksta i melodije koja podiže raspoloženje, već i teme koja nam je pred očima svaki dan, ali se njome malo ko bavi. Jelen pivo je pesmom i zanimljivim spotom stavilo u fokus sve ljubitelje piva, ispričalo njihov dan i odalo im priznanje za sve što su u tom danu postigli. I svakom narednom.

Sa likovima muškarca različitih zanimanja i starosne dobi poistovetiće se svaki muškarac u Srbiji. Jer svaki od njih je, od prvog alarma ujutro do navijanja sata za sledeći dan, u neprekidnoj trci sa vremenom i obavezama. Vreme curi, a uloga je mnogo. Budi dobar otac, uzoran muž, predusretljiv komšija i pažljiv brat. Budi dostavljač, majstor, serviser. Sve ono što dan i obaveze u porodici nameću. U tvom je resoru odlazak na dečji trening podjednako kao i plaćanje računa. I za sve te obaveze koje uspešno obaviš slede momenti opuštanja sa drugarima uz pivo. To je trenutak oduška za svakog od vas, ali i lični osećaj zadovoljstva zbog svih malih pobeda u danu. Osim ličnog osećaja važno je da to prepoznaju i vrednuju i drugi. I to oni do kojih nam je najviše stalo. Jelen pivo je stoga glasnogovornik čitavih generacija muškaraca koje su sa menjanjem društvenih uloga snažno zagrizli nov segment zaduženja u porodici. I na tom putu ih treba bodriti.

Dobar tekst, zanimljiv spot, bliska tema i melodija koja pokreće, elementi su zbog koga „Ja želim pivo“ uskoro može da postane nezvanična himna muškaraca. Teško da vam je na društvenim mrežama promakao spot ili da niste čuli nekog oko vas kako pevuši tu melodiju. Za dnevnu dozu dobrog raspoloženja preporučujemo da na YouTube-u pogledate kompletnu verziju spota i uverite se zbog čega su vaše male pobede vredne slavlja.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1