STREET FOOD FESTIVAL GRADSKI Centralni događaj leta u Beogradu

festival gradski

Više od 20 svetskih kuhinja na otvorenom, preko 80 vrsta piva iz više od 30 zemalja i još mnogo toga činiće sve ono po čemu je Street Food Festival „Gradski“ već unapred proglašen kao centralni događaj leta u Beogradu.

O novom festivalu čiji je osnovni koncept uparivanje hrane i piva, a koji će se premijerno održati na Donjem gradu Kalemegdana od 22-25. avgusta ove godine već se priča, a zašto će postati centralni događaj leta, možete saznati u nastavku ovog teksta.

STREET FOOD FESTIVAL “GRADSKI“ je naziv ovog novog i jedinstvenog festivala čiji se nadimak “Gradski” nametnuo nekako prirodno od samog početka. „Gradski“ – zato što se održava na opštini Stari Grad, „Gradski“ – zato što je na Donjem gradu Kalemegdana, „Gradski“ – zato što je urban gradski događaj, „Gradski“ – zato što će okupiti ceo grad!

Urbani „Gradski“ festival

U osnovi, “Gradski” je Street Food Festival koji ima tradiciju održavanja dugu šest godina, ali je zbog samog koncepta uparivanja hrane i piva kao i zbog širenja festivala na nekoliko različitih zona koje nude posetiocima potpuno drugačije iskustvo ujedno i najveći festival iz edicije ove poznate gastronomske platforme koja promoviše craft food scenu. Pokretanje ovog festivala je ujedno i borba za kategoriju piva koje je postalo deo nacionalne tradicije, sa idejom da doprinese porastu celokupnog tržišta pivske industrije.

Festival se održava na jednoj od najatraktivnijih lokacija u Beogradu, velelepnom Donjem gradu Kalemegdana, na potezu između Vidin kapije i kapije Karla VI i sastoji se od 8 konceptualno različitih zona, a u ovom izdanju Beer Style magazina predstavićemo vam samo neke od najvažnijih:

Street Of Food

“Street Of Food “- zona posvećena je predstavljanju beogradske craft food scene. Ova zona će, kao i sve edicije Street Food Festivala, predstaviti neke od najboljih restorana craft food scene Srbije i regiona, sa preko 20 različitih svetskih kuhinja.

Best Of Beer Land

“Best Of Beer Land”- Glavna festivalska zona koja okuplja najznačajnije predstavnike pivske industrije. U ovoj zoni je pozicionirana i glavna bina na kojoj će se odvijati program zasnovan na live DJ nastupima u skladu sa ciljnom grupom manifestacije. Pored dobre muzike i sedećih mesta za posetioce, u ovoj zoni će se predstaviti i različite vrste hrane koje se dobro uparuju sa pivom.

Craft Land

“Craft Land” – zona posvećena je zanatskom pivu, njihovim proizvođačima, ali i svim ljubiteljima craft piva, koja će predstaviti više od 10 najboljih proizvođača zanatskog piva u Srbiji.

Embassy Of Beer

“Embassy Of Beer”- zona koja ima za cilj promociju specijalnih uvoznih piva iz celog sveta i njihovo uparivanje sa hranom. Na domaćem tržištu je prisutno više od 150 stranih pivskih brendova, a festival će nastojati da predstavi publici ključne brendove koji su trenutno aktuelni i u fokusu na domaćem tržištu.

Don’t Drink And Drive

“Don’t Drink And Drive“ – Zona koja ima za cilj realizaciju raznih CSR aktivnosti na temu odgovornog konzumiranja alkoholnog pića i promociju kampanje usmerene na podizanje svesti o opasnosti upravljanja motornim vozilima pod dejstvom alkohola. Kao podršku kampanji, zonu će upotpuniti poseta i postavka izložbe motora nekog od renimiranih udruženja bajkera Srbije.

Reciklabilne ulaznice za „Gradski“

Kako je “Gradski” pre svega društveno odgovoran festival, deo od prodaje Alu Ball Caps – aluminijumskih reciklabilnih čaša, koje će ujedno biti i “ulaznice za festival”, biće usmeren u  povratak zajednici kroz kampanju “GRADSKI GRADU”. Od ukupno prikupljenih sredstava, a u saradnji sa GO Stari Grad, festival “Gradski” će načiniti društveno koristan korak za zajednicu, za Kalemegdan i Grad Beograd kao domaćina ove impozantne manifestacije, koja će u narednim godinama sasvim sigurno postati centralni letnji događaj čitavog regiona.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1