KAD PIJEM NE VOZIM

Apatinska pivara donacijom alkometara pomaže Upravisaobraćajne policije u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju

Beograd, 15. avgust 2019. – U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara je sada već tradicionalno Upravi saobraćajne policije donirala alkometre najsavremenije generacije, kako bi podržala efikasniju kontrolu saobraćaja. Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare uručila je deset najsavremenijih alkometara sa integrisanim GPS modulom, Bobanu Milinkoviću, zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije. Već tokom prve večeri Beer fest-a pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na Novom Beogradu. Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone što je ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.

„Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se sprovode sa ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli suda se procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje, iz godine u godinu. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9% u 2015. godini, pao na 10,3% u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4%. Kampanja „Kad pijem ne vozim“ je tokom prethodnih 13 godina dala je značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata.“izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a RepublikeSrbije.

„Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivacijama na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima,“rekla je Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare.

Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje „ Kad pijem ne vozim“ poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Ove godine kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

lowenbrau pivo

PIVO Löwenbräu

Pivo Löwenbräu prepoznatljivo je po zlatnom lavu na plavoj pozadini, što je ujedno i zaštitni znak jedne od najstarijih pivara na svetu.

Restoran Bata Pežo

U elitnom novosadskom naselju Kamenjar, na samoj obali Dunava nalazi se restoran Bata Pežo. Restoran sa tradicijom koga rado posećuju

Restoran Madera

Restoran Madera se nalazi u samom srcu Beograda. Na mestu gde se danas nalazi restoran Madera najpre je otvorena kafana

Restoran Little Bay

Little Bay restoran je deo istoimenog lanca restorana u Londonu i Brajtonu. Posle četiri uspešna Little Bay restorana u Londonu

ISTRAŽUJEMO Kraft pivo u Srbiji

Prema podacima Udruženja malih nezavisnih pivara Srbije, danas je oko 50 odsto manje kraft pivara u odnosu na doba pred koronu i one svojom ukupnom

NOVI TREND U GASTRONOMIJI Kraft pivo i hrana

Kraft piva i njihove neverovatne kreacije uvode vas u novu dimenziju pivskih ukusa i neotkriven svet neočekivanih aromatskih kompleksa, koji postaju obavezan i preporučen pratioc