KAD PIJEM NE VOZIM

Apatinska pivara donacijom alkometara pomaže Upravisaobraćajne policije u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju

Beograd, 15. avgust 2019. – U okviru kampanje „Kad pijem ne vozim“ Apatinska pivara je sada već tradicionalno Upravi saobraćajne policije donirala alkometre najsavremenije generacije, kako bi podržala efikasniju kontrolu saobraćaja. Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare uručila je deset najsavremenijih alkometara sa integrisanim GPS modulom, Bobanu Milinkoviću, zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije. Već tokom prve večeri Beer fest-a pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na Novom Beogradu. Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone što je ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.

„Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se sprovode sa ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli suda se procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje, iz godine u godinu. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9% u 2015. godini, pao na 10,3% u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4%. Kampanja „Kad pijem ne vozim“ je tokom prethodnih 13 godina dala je značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata.“izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a RepublikeSrbije.

„Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivacijama na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima,“rekla je Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare.

Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje „ Kad pijem ne vozim“ poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Ove godine kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

LEGENDARNI TUT GUT

Tut Gut – poznat i omiljen proizvod nekadašnje Zrenjaninske pivare ostao je u sećanju mnogih koji su obožavali to bezalkoholno osvežavajuće piće.

Hit u svetu – Pivska dijeta

Antiinflamatorne dijete, koje su danas veoma popolarne u Americi, Velikoj Britaniji, ali i razvijenim zemljama Evrope, mogu biti korisne za

birra moretti

BIRRA MORETTI Kako pozicionirati pivski brend

Kompanija Heineken je svoju promociju piva Birra Moretti u Srbiji usmerila na mlade ljude, koji uživaju u vrhunskom i prestižnom ukusu, ali ne previše ekskluzivnom, što ovo pivo čini dostupnim za širi krug konzumenata.

Restoran Savoca

Restoran Savoca

Ukoliko stezaljubljenik u Italiju, njene ukuse i mirise, Restoran Savoca iz Novog Sada je pravo mesto za vas. Ovde možete

Restoran Bella Napoli

Restoran, ali i picerija Bella Napoli otvoren je 1999. godine, a u vreme otvaranja bio je zamišljen kao porodični restoran

UVOZNA PIVA NIŽE CENE Korektna i jeftina piva

Kada govorimo o pivima nižeg cenovnog ranga valjalo bi napomenuti da je njihov kvalitet usklađen sa cenom, ali i da se u mnogim slučajevima odabirom ovih piva konzumenti prijatno iznenade.

UVOZNA PIVA VIŠE CENE Piva za one dubljeg džepa

Potrošači u Srbije vole da probaju sve što je novo i lako se prilagođavaju na dobar kvalitet, a ukoliko su bolje platežne moći, najčešće biraju piva iz Nemačke, Češke, Francuske, Meksika, Belgije, Irske, Holandije.

pretplata