Da li je moguće piti pivo, a ostati mršav

Često je mišljenje kako uživanje u pivu i uredna linija struka ne mogu da idu zajedno. Ono potiče od niza dezinformacija, od kojih većina dolazi sa interneta. Moguće je održati liniju i uživati u pivu, ali su kvalitet ishrane i količina piva od presudnog značaja.Ako ste odgovorni konzument i uz to se držite pristojno izbalansirane ishrane, ne bi trebalo da imate problem sa gojaznošću. Međutim, mnogi ljudi ne umeju da izbalansiraju svoj život, te im alkohol i loša ishrana predstavljaju veliku prepreku kada je reč o zdravlju i o urednoj liniji.Valja istaći da jedno ili dva piva dnevno ne predstavljaju problem. Problem se javlja kada konzumacija piva postane stalna i dostigne pet do deset piva dnevno. Još veći problem nastaje kada je posredi često opijanje i kada to postane način života. Stalna opijanja štete vašoj liniji, ali i drastično ugrožavaju vaše zdravlje. Bubrezi, jetra, pankreas, mozak i stomak su samo neki od organa koji stradaju zbog neodgovorne konzumacije. Stoga, u ime vašeg zdravlja, najpametnije je držati se pravila odgovorne konzumacije, bez čestog preterivanja.Ako imate veliku želju za dobrom linijom, čak i mala količina alkohola vam može otežati put do cilja. Problem je što alkohol drastično usporava vaš metabolizam, a ovaj proces uslovljava da vam se hrana „lepi“ za struk, u vidu masnih naslaga.Dobro rešenje je uredna ishrana koja se pretežno sastoji od žitarica, nemasnog mesa i masti biljnog porekla, uz umerenu fizičku aktivnost u vidu šetnje ili trčanja.