Restoran Chez Nik

Chez Nik, kratko ime koje znači puno toga na jednom mestu. Sjajnu kafu i doručak za uspešan početak dana, izbor jela i poslastica koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Uz kvalitetno birane namirnice, umeće i maštu, u restoranu Chez Nik svaki tanjir se pretvara u malo remek delo.

Pored ukusne kuhinje, koja je koncipirana kao spoj stranog i domaćeg, Chez Nik takođe poseduje jedinstven enterijer, koji zbog svojih estetskih highlite-ova nikog neće ostaviti ravnodušnim. Naravno tu je i više nego ljubazno osoblje koje će se pobirnuti da vaše uživanje ostane na najvišem nivou.

Beer Style preporuka – Kao što smo već naveli, kuhinja resotorana Chez Nik je zasnovana na principu fuzije domaće i strane kuhinje. Osim toga, meni restorana vuče korene iz naše tradicionalne kuhinje, odnosno vidi se uticaj tradicije – tradicije pripremljene na moderan način. Tokom pregledanja menija, i odabira hrane, jedno jelo nam je itekako privuklo pažnju. Reč je o junećim rebrima, odnosno sporo kuvanim junećim rebrima. Na kraju predomišljanja odlučili smo se za ovo jelo u kombinaciji sa dobro rashlađenim svetlim lager pivom. Rebarca su bila poslužena u sopstvenom soku uz fini francuski pire. Ovu izvrsnu kombinaciju teško je opisati rečima. Najpre bi istakli idealno spremljena rebarca, sok od kojih je izvrsno išao u celoj ovoj kombinaciji. Naravno tu je pivo, koje je ovog puta igralo ulogu pojačanja.

Restoran Chez Nik se pokazao kao veoma dobro mesto za kvalitetnu hranu.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Reinheitsgebot i tačka

Najpoznatija i originalna verzija ovog Zakona prvi put je primenjena 1516. godine u Bavarskoj Nemci ozbiljno shvataju svoje pivo. Po

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva