Taproom pivare Gvint

pivara gvint

Kraft revolucija donela je i novosti u odnosima između proizvođača i potrošača piva. U SAD je, na primer, broj zanatskih pivara sa Taproom-om prevazišao broj malih pivara koje ne prodaju pivo u svom maloprodajnom objektu. Najbrži, dvocifreni rast prodaje piva beleži se upravo na mestima u kojima se pivo i proizvodi. Delom je ovakav trend posledica čiste računice – pivare izbegavaju posrednike i podelu zarade, ali ima tu još nečeg – želje da se ljubiteljima piva priđe direktno i samouvereno, a to smeju samo oni koji imaju i garantuju kvalitet.

Sanja iz pivare Gvint kaže da nema pivara koji nije maštao da, neposredno uz proizvodnju, ima i Taproom – mesto gde će se pivo potrošačima ponuditi na mestu na kome i nastaje. U Gvintu su ostvarili ovaj cilj i odnedavno dočekuju ljubitelje piva u Taproom-u pivare, u Dobračinoj 59b.

Bilo nam je pre dve-tri godine neverovatno i nedopustivo da mnoga mala mesta u Slovačkoj i Češkoj, na primer, imaju  po nekoliko kraft pivara i Taproom-ova, a ogromni Beograd nijedan ovakav koncept. Zbog toga je kod nas slika o pivari od početka bila nerazdvojivo povezana s Taproom-om i pivskom baštom. Hteli smo da odmah krenemo sa brewpub-om i da imamo i restoran, ali je bilo nemoguće u centru grada pronaći toliki prostor. Ali smo od početka znali da moramo imati mesto gde ćemo vrhunsko lager pivo i predstaviti na odgovarajući način, kaže Sanja i dodaje, da je Taproom više od mesta na kome se pivo prodaje i pije. U njemu ljudi mogu da osete ko smo i šta želimo, da s njima podelimo našu misiju što je zapravo i najizazovniji zadatak u predstavljanju kompanija i proizvoda na tržištu. Taproom je idealan za to. Kada imate mesto gde sami prodajete svoje pivo onda manje zavisite od posrednika i od toga da li će on umeti i želeti da prenese vašu poruku krajnjim potrošačima.

 

Zašto Dorćol

Donji Dorćol je krug šireg centra Beograda u kome smo želeli da se pozicioniramo, a na to se idealno nadovezalo još nekoliko stvari. Donji Dorćol je autentičan, neiskvaren, bogat malim zanatima i zanatlijama. Naša pivara se dodiruje s vinotekom, odmah do nje je dečja igraonica, a krug se zatvara posebnim prostorom na kome se organizuju različiti zabavni i kulturni događaji. Uz nas je i odličan restoran. Prava kraft komuna. Uz sve to, u ovom delu grada je i započeta moderna industrija piva u Beogradu.  Mi zbog svega toga osećamo kao da smo prizvani u ovaj deo grada i sada mislimo da nije moguće pronaći ambijent koji više odgovara onome što je naša misija. Uživanje i priča uz pivo, a ne o pivu jedan je od naših slogana i savršeno se uklapa u umirujući ambijent Donjeg Dorćola.

 

Proizvodni pogon se vidi iz Taproom-a

Da, iako ne mora biti tako, smatrali smo da pravi kontakt s ljubiteljima piva možemo da ostvarimo samo ako između njih i proizvodnje piva nema praktično ničeg, tj. ako oni mogu kroz staklo da vide ko, kako i od čega pravi pivo. Vide se naši tehnolozi, sirovine i mašine, celokupan proces kuvanja piva. Nemamo šta da krijemo, naprotiv, želimo da svi vide čime raspolažemo i da mi vidimo i čujemo naše potrošače.

 

Planovi

Da iskoristimo potencijale pivare i Taproom-a. Da, s jedne strane, u našem prostoru organizujemo događaje koji će privući pojedince i kompanije, kao što su obilasci pivare i pivske ture, a da, s druge strane, zainteresujemo veći broj drugih lokala da kroz partnerski odnos zajednički plasiramo Gvint pivo.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

UVOZNA PIVA NIŽE CENE Korektna i jeftina piva

Kada govorimo o pivima nižeg cenovnog ranga valjalo bi napomenuti da je njihov kvalitet usklađen sa cenom, ali i da se u mnogim slučajevima odabirom ovih piva konzumenti prijatno iznenade.

UVOZNA PIVA VIŠE CENE Piva za one dubljeg džepa

Potrošači u Srbije vole da probaju sve što je novo i lako se prilagođavaju na dobar kvalitet, a ukoliko su bolje platežne moći, najčešće biraju piva iz Nemačke, Češke, Francuske, Meksika, Belgije, Irske, Holandije.

pretplata