IGRAJTE IGRICE I PIJTE PIVO: Call of Duty Modern Warfare i Dark Ryezen, pivara Kaš

Kako bi ostali sveži i hladni, u akcionim momentima koje ova igrica može da ponudi, pametno ju je upariti sa adekvatnim pivom

Call of Duty Modetn Warfare je FPS (First Person Shooter) video igrica koja je razvijena od strane Infinity Ward-a, a objavila ju je kompanija Activision. Ova video igrica predstavlja šesnajesti deo Call of Duty franšize i služi kao reboot za Modern Warfare pod-seriju Call of Duty igara. Reč je o video igrici koja je puštena u prodaju 25. oktobra 2019. za sve veće platforme, uključujući Microsoft Windows, PlayStation 4 i Xbox One. Call of Duty Modern Warfare je igrica koja se sastoji iz tri dela. Prvi deo jeste kampanja koja nudi realistično singleplayer iskustvo uz intrigantnu i zanimljivu priču koja traje oko 10 sati. Nakon toga dolazi spec – ops mode koji predstavlja nastavak kampanje, a u kojem možete uživati sa prijateljima jer nudi klasično co – op (kooperativno) iskustvo i na samom kraju nam dolazi multiplayer koji označava najveći deo ove video igrice. Miltiplayer mode vam nudi da okušate svoje sposobnosti na mali i velikim mapama koje podržavaju do 64 igrača. Call of Duty Modern Warfare je izgrađen u potpuno novom engine-u što će osigurati da ova igrica izleda, ali i da se igra po najvećim svetskim standardima. Kako bi ostali sveži i hladni u najvećim momentima akcije koje ova igrica može da ponudi pametno ju je upariti sa adekvatnim pivom. U ovo slučaju smatramo da je Dark Ryezen iz pivare Kaš najbolji izbor. Ovo pivo ima telo prijatne jačine, 6% alkohola i primerenu gorčinu. Fin balans aroma pečenog slada, citrusnih hmeljeva i sladne arome raži čine ga veoma kompleksnim.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Pivara 3bir

Tokom proteklih nekoliko godina pivara 3bir je rasla zajedno sa tržištem i pozicionirala se kao prepoznatljiva, ali i vodeća na

Restoran New Marinero

Restoran – splav New Marinero nalazi se na obali Dunava, na međi između starog kaldrmisanog i ovog drugog, novijeg dela

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju