Beer Style magazin recenzija – Red Stripe iz Heineken-a

Red Stripe je prvo pivo koje je počelo da se proizvodi na Jamajci. Ovo pivo se proizvodi čak od 1934. godine i njegovi glavni sastojci su Pilsner slad, kvasac, voda i hmelj. Kombinacijom ovih pažljivo biranih sastojaka dobija se prelepi lager boje ćilibara sa blagim slatkim notama, punim ukusom i osvežavajućom aromom. Red Stripe spada u Pilsner Lagere, no možda nije najbolji predstavnik ovog stila, jer se po svom kvalitetu uzdiže i jedno je od možda najboljih svetskih industrijskih premijum piva.

Red Stripe je dostigao međunarodnu slavu zbog svog izvanrednog kvaliteta, ali i brojna priznanja, te  poseduje veliki broj nagrada za kvalitet i ukus.

 

Stil Pilsner

Alkohol 4,7%

Temperatura serviranja 7 – 10 °C

Opšti utisak Odlično

Beer Style ocena 86

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Pametna kupovina

Postavlja se logično pitanje da li pivo naručiti od nekog ko nema potrebne uslove za ovakav vid prodaje ili pivo

heineken srbija

HEINEKEN – Stvarajmo bolji svet

HEINEKEN je danas objavio svoj program održivog poslovanja „Stvarajmo bolji svet” za 2030. godinu, koji obuhvata set ambicioznih planova i obaveza sa ciljem da se ostvari pozitivan uticaj kako na životnu sredinu, tako i u domenu društvene održivosti, ali i promocije odgovorne konzumacije alkohola

Restoran Donji Grad

U samom srcu starog Beogradu, nedaleko od Kalemegdana, u mirnom delu Dorćola, na uglu ulica Knićaninova i Visokog Stevana nalazi

Dolazi vreme radlera

Kada je jedno piće okruženo legendama, manje ili više neproverenim pričama, ponekad čak i kontraverzama, lako je zaključiti da se

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva