PROMOCIJA PIVA Pivu treba reklama

promocija piva

Pivu treba pažljivo smišljena reklama, pre svega u ugostiteljskim objektima, ali i na festivalima gde bi akcenat bio na uparivanju piva i hrane, koja bi trebala da privuče interesovanje za pivom iz viših cenovnih i kvalitativnih kategorija.

Zadnjih godina pivarska industrija ne može se pohvaliti velikim uspesima, iako se pivo sve više traži i prodaja piva beleži korektne rezultate. Možda ovo zvuči kontradiktorno, ali svako ko se iole razume u kretanja na tržištu piva ili je spreman da istražuje shvata da je ova tvrdnja tačna.

Pivo se prodaje i to masovno, no njegova cena ne odgovara tržišnim uslovima. Odnosno, najveća količina piva koja se prodaje ne zadovoljava ni minum koštanja piva i tu velike pivare dolaze u svojevrsni „Limbo“ iz kog ne vide izlaz.

Doduše imaju one i premium i super premium segment piva, koji čini veliki broj pivskih brendova i koji svi zajedno čine do desetak odsto celokupne potrošnje piva. Ova piva bi trebala da kreiraju dodatnu zaradu, ali ona, bar prema našem mišljenju, nisu dovoljno promovisana. Pored ovih piva, na tržištu su prisutna i kraft piva srpskih zanatskih pivara i kraft piva koje pojedini uvoznici plasiraju na tržište.

Kraft piva nažalost spadaju pod domen statističke greške, a mogla bi da čine čak pet, ako ne i sedam odsto celokupne potrošnje piva u Srbiji.

A kako da se do ovih brojeva i procenata dođe i kako da se ostvare moguće zarade na premium i super premium pivima velikih pivarskih korporacija, ali i kraft pivima srpskih zanatskih pivara.

Promocijom i to ne bilo kakvom.

Promocije, odnosno ozbiljne promocije na tržištu piva nisu nikada postojale. Doduše, postojali su pojedinačni pokušaji u formi predstavljanja piva i hrane, predstavljanja kombo menija, organizacijom pojedinih festivala, ali to nikada nije planski rađeno od velikih pivarskih korporacija, koje su jedine sposobne za tako nešto.

Promocije moraju smišljeno da se rade, a najbolja promocija je promocija u formi nuđenja savršenog para piva i hrane.

Ovakav tip promocija, pre svega u ugostiteljskim objektima, ali i na festivalima gde bi akcenat bio na uparivanju piva i hrane, mogao bi da povuče interesovanje za premium segmentom piva i za tražnjom piva iz viših cenovnih i kvalitativnih kategorija. Uparivanja ne bi trebalo nužno da se odnose na već viđenja uparivanja i predloge, već da se radi u pravcu uparivanja vrhunskih piva sa slow food hranom i ala carte ponudom najboljih restorana.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1