BUDI HUMAN: Čep za hendikep

Apatinska pivara nastavila je akciju prikupljanja čepova i u proteklom periodu sakupila 1 350 000 krunskih čepova koje tradicionalno donira Udruženju „Čep za hendikep“. Na ovaj način obezbeđena je pomoć za nabavku ortopedskih pomagala osobama sa invaliditetom širom Srbije. Akciji pivare se pridružio i potrošač Mirko Mijić iz Sombora koji je uz pomoć svojih prijatelja sakupio preko 42 000 čepova Jelen piva.

„Ova akcija je odličan način da pokažemo da je recikliranje dobra navika kojom smanjujemo otpad i štitimo životnu sredinu, ali pomažemo i ljudima sa invaliditetom da dođu do neophodnih pomagala koja im olakšavaju život. Pravi promoteri humanosti, ali i reciklaže, su upravo ljudi poput osnivača i predsednika Udruženja „Čep za hendikep“ Zorana Martinova, koji neumorno prikuplja čepove na brojnim lokacijama širom Srbije“ – kažu u Apatinskoj pivari.

Tradicionalna akcija Apatinske pivare je motivisala i potrošača Mirka Mijića iz Sombora da zajedno sa prijateljima sakupi veliki broj čepova i preda ih pivari u Apatinu.

"Čepove sam počeo da sakupljam iz hobija ali onda se to pretvorilo u širu akciju koja je dobila i humanitarni karakter. Drago mi je da mogu dodatno da doprinesem da se obezbede ortopedska pomagala za osobe sa invaliditetom", izjavio je Mijić.

 

Apatinska pivara se 2015. godine priključila akciji Udruženja „ Čep za hendikep“ i od tada svake godine  prikuplja čepove pozivajući ljude da učine dobro delo pomažući onima kojima je napotrebnije.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Klasika – prasetina i lager

Nezvanični smo prvaci sveta po konzumaciji svinjskog mesa. Zimski period je vreme kada poraste potražnja za svinjskim mesom, uprkos postu.

PIVARA nagrađuje

Za poručenih šest Pivarinih Kraftova na poklon dobijate set od šest podmetača za pivo. Akcija traje radnim danima. Gde to

Da li piti toplo pivo

Mnogi pivski entuzijasti tvrde da ako pijete toplije pivo  uživaćete u boljem ukusu, a da li je to baš tako

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.