PIVSKI FESTIVALI U DOBA PANDEMIJE: Budimo odgovorni i držimo distancu

Magazin Beer Style poziva čitaoce print i online formata časopisa Beer Style, ali i digitalne platforme beerstyle.rs da pokažu odgovornost i, ukoliko planiraju da posete neki od najavljenih festivala, drže distancu, brinu o higijeni čaša i ponašaju se odgovorno i u skladu sa preporukama zdravstvenih radnika

Bez obzira što je vanredno stanje ukinuto, preporuke lekara su da se izbegavaju gužve i da se drži distanca među ljudima. To praktično znači da nije pametno ići na mesta gde se masovno okupljaju ljudi, odnosno posećivati sportske događaje, koncerte, muzičke festivale, ali i najavljenje pivske festivale. U Srbiji postoji problem što se ne veruje zvaničnim izveštajima i “struci”, no dovoljno je pogledati saopštenja ozbiljnih evropskih država, a koja doslovce preporučuju svojim građanima da izbegavaju po zdravlje rizična mesta. U skladu s tim, mnoge odgovorne kompanije su izdale saopštenja, ali se i ponašaju u skladu sa njima, te su iz svojih agendi za ovu godinu izbacile pojavljivanje na najavljenim festivalima u Srbiji.

Međutim, do nas stižu najave da su u planu neki od pivskih festivala, čak su i datumi definisani, no kome oni koriste, ako smo svesni celokupne situacije i ukoliko znamo da u Srbiji još uvek nije prošao prvi talas Covid-19.

Na ovo pitanje treba potražiti odgovor kod organizatora najavljenih pivskih festivala, ali i kod pojedinih pivara, ovde pre svega mislimo na kraft pivare, te se zapitati ko će posetiti te festivale. Ako znamo da organizatori festivala festivale organizuju isključivo zbog projektovanog benefita, jasna je njihova namera. Ukoliko znamo da srpske kraft pivare festivale posmatraju kao ozbiljan kanal za prodaju svog piva, i ovde je jasna namera kraft pivara – potencijalno ostvariti zaradu prodajom piva. Međutim, o jednom bitnom detalju se ne misli ili se smišljeno zaboravlja, a reč je o posetiocima pivskih festivala, a koji su glavni izvor zarade i za organizatore festivala, ali i za izlagače na festivalima. Treba imati na umu da su konzumenti kraft piva u Srbiji obrazovani mladi ljudi, koji rade u visokotehnološkim kompanijama ili stranim kompanijama, sa razvijenom svešću o odgovornom načinu života, a koji spadaju u grupu onih između 25 do 35 godina, te koji su vrlo svesni trenutne zdravstve situacije.

Kada se uzmu u obzir ove činjenice, trebalo bi dobro razmisliti da li je pametno organizovati pivske festivale, jer od njih ove godine niko neće imati koristi. Možda bi bilo odgovornije odložiti festivale, ne izlagati riziku izlagače i eventualne posetioce, te na taj način pokazati odgovornost i ne robovati isključivo materijalnim benefitima. Odlaganjem festivala pokazala bi se visoka svest organizatora, a čime bi se potencijalno stvorili uslovi za privlačenje novih posetioca u godinama pred nama, ali i indirektno privlačenje novih konzumenata kraft i premijum piva.

Upravo zbog toga magazin Beer Style poziva čitaoce print i online formata časopisa Beer Style, ali I digitalne platforme beerstyle.rs da pokažu odgovornost i ukoliko planiraju da posete neki od najavljenih festivala, drže distancu, brinu o higijeni čaša i ponašaju se maksimalno odgovorno i u skladu sa preporukama zdravstvenih radnika.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1