HEINEKEN SRBIJA Posadi svoj hlad u Zaječaru, Novom Sadu i Beogradu

heineken posadi svoj hlad

Zaposleni u kompaniji HEINEKEN Srbija posadili su 500 sadnica drveća u Zaječaru, Novom Sadu i Beogradu, u okviru akcije Posadi svoj hlad

Za svaku od 500 sadnica koje su zaposleni u kompaniji HEINEKEN Srbija posadili, kompanija je donirala po jednu dodatnu sadnicu za građane širom Srbije. Brojem od ukupno 1000 sadnica kompanija HEINEKEN Srbija zajedno sa svojim zaposlenima, omogućila je uštedu 24 tone ugljen-dioksida godišnje, odnosno 720 tona ugljen-dioksida za period od 30 godina.

Zaštita životne sredine, smanjenje emisije CO2 i očuvanje zelenih resursa i vode su prioriteti održivog poslovanja kompanije HEINEKEN Srbija, u okviru programa Stvarajmo bolji svet, a ovom akcijom zaposleni ove kompanije lično su doprineli i pomogli u očuvanju lokalne zajednice u Zaječaru, Novom Sadu i Beogradu.

„U jesenjoj i prolećnoj akciji sadnje građanima je podeljeno 60.000 sadnica. Naš cilj je da u predstojećem periodu podelimo još 300.000 sadnica građanima i pomognemo da naša planeta postane zdravije mesto za život. Kompanija HEINEKEN Srbija je među prvima podržala akciju Posadi svoj hlad i pokazala spremnost da doprinese poboljšanju kvaliteta životne sredine“, poručuju organizatori akcije Posadi svoj hlad, NVO Zeleni razvojni centar.

Kompanija HEINEKEN smanjila potrošnju vode

Voda predstavlja veoma važan resurs u proizvodnji piva i njena balansirana upotreba je od izuzetne važnosti, a samo tokom poslednje decenije kompanija HEINEKEN Srbija smanjila je potrošnju vode u svom proizvodnom procesu za 75% i, iz godine u godinu, nastoji da održi ovaj trend i još više doprinese očuvanju vodenih resursa.

Najveći deo iskorišćene vode se nakon procesa proizvodnje piva prečišćen vraća u prirodu, ali određena količina vode se u procesu proizvodnje piva gubi usled prirodnog procesa isparavanja. Uz pozitivan uticaj koje drveće ima u prečišćavanju vazduha i smanjenju emisije CO2, ono procesom transpiracije prirodi vraća značajnu količinu vode.

Svaka kap je bitna.

heineken srbija

Kompanija HEINEKEN posluje u Novom Sadu i Zaječaru

Kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu.

Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus i Sajder Bandit.

Kompanija HEINEKEN aktivna kao donator u Srbiji

Kompanija HEINEKEN Srbija je u poslednjih deset godina, u Srbiju investirala oko 200 miliona evra, od čega je u 2020. godini uložila oko 400.000 evra u društveno odgovorne projekte, uključujući donaciju od 100.000 evra za nabavku dodatnih respiratora za zdravstveni sistem i pomoć najugroženijima u borbi protiv virusa Covid-19, kao  i 100.000 besplatnih obroka za ugrožene građane Srbije u saradnji sa Bankom hrane. Heineken Srbija nastoji da svakim svojim pokretom i projektom doprinese zajednici u kojoj posluje uz najviše standarde kvaliteta, poštujući ljudska prava i štiteći okolinu.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Restoran Soulfood

Da u jednom tržnom centru, osim kupovine, može kvalitetno i ukusno da se pojede, a i popije, što da ne,

DOGMA BREWERY: Najbolje pivo

Prema mišljenju Beer Style magazina ovo su tri najbolja piva pivare Dogma   Beogradska pivara Dogma, odnosno Dogma brewery, je

kraft lager

PIVO – Kraft lager

Pivo kraft lager je masovno pivo zanatskih pivara. Bez obzira na trenutne probleme srpskog tržišta kraft piva, kraft lageri definitivno imaju ogroman potencijal.

KRAFT PIVO Mrgud pilsner

Kraft pivo Mrgud pilsner zanatsko je pivo, no ukus mu je prepoznatljiv, odnosno onakav kakav prosečni konzument prepoznaje.