Carlsberg Grupacija – Korak do zdrave životne sredine

CARLSBERG Korak do zdrave životne sredine

Carlsberg Grupacija smanjila je relativnu emisiji ugljenika za 7 odsto i na taj način napravila korak do zdrave životne sredine

Carlsberg Grupacija obelodanila je izveštaj o održivosti za 2020. godinu u kom je prikazan stabilan napredak ka ciljevima postavljenim u planu – Zajedno ka NULI.

To znači da se kompanija bori sa globalnim izazovima. U godini pandemije Carlsberg je smanjio u relativnoj emisiji ugljenik za 7 odsto, i to kroz ceo lanac od proizvodnje do potrošača.

Ovo se odnosi za period od 2015. do 2019. godine.

U njihovim pivarama je smanjena relativna emisija ugljenika za 12 odsto, a dok vodu koriste efikasnije za 7 odsto.

Carlsberg smanjio ugljenički otisak kroz ceo proces

Carlsberg Grupacija sarađivala je sa partnerima i dobavljačima, stoga su tokom svakog koraka u proizvodnji piva kreirali nova održiva rešenja.

U planu im je da ostvare smanjenje od 15 odsto i to u periodu do 2022. godine, a planiraju da ugljenik smanje i do 30 odsto do 2030. godine.

Carlsberg podržava zajednice pogođene pandemijom

Na svojim tržištima širom sveta kompanija je transformisala linije proizvodnje.

Naime, u pivarama su pravili alkohol za  sredstva za dezinfekciju ruku, a donirali su opremu i piva bez alkohola, a sve u cilju podrške zdravstvenim radnicima.

Vodili su kampanje kroz koje su podržavali teško pogođeni ugostiteljski sektor dok su korporativna sredstva usmerili na podržavanje ljudi pogođenih koronavirusom.

Carlsberg povećao proizvodnju bezalkoholnog piva

Ulaganja u pomoć su ciljano usmeravana, posebno onima  pogođenim virusom COVID-19.

Carlsberg timovi širom sveta prikupljali su novac  za lokalne organizacije. Carlsberg fondacija, fondacija Novi Carlsberg i Tuborg fondacija – donirale su 109 miliona danskih kruna tokom krize.

Akcenat je stavljen i na prodaju bezalkoholnih piva.

A u skladu s tim – povećali su i izbor bezalkoholnih piva.  Od 100 posto njihovih premium brendova – oko 30 odsto su kreirali brendove bez alkohola.

To praktično znači trećinu ukupnih brendova kupci sada mogu da nađu u opcijama bez alkohola.

Valja istaći, da je u 2020. godini prodaja bezalkoholnih piva porasla je za 11 odsto.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1