HEINEKEN® Omogućio gledanje Finale UEFA EURO 2020™ u Beogradu

Euforija i vrhunski ambijent sa Vemblija, gde je Italija u finalu EURO2020 pobedila Englesku sa 3:2 nakon izvođenja penala, uspešno je preneta i u srce Beograda. Na krovu TC „Galerija“, gde je prvi put organizovan jedan svečani događaj, Heineken® je priredio noć za pamćenje i upriličio ekskluzivno gledanje utakmice za titulu prvaka Evrope

Među ljubiteljima fudbala koji su se ponovo okupili da uživaju u rivalstvu i u  spektakularnom gledanju duela za šampionski pehar, bio je proslavljeni golman Ivica Kralj, prvi trener crno-belih Aleksandar Stanojević, Bratislav Živković član stručnog štaba nacionalnog tima, nekadašnji selektor našeg A tima i mlade reprezentacije Ljubinko Drulović, fudbalski trener Aleksandar Veselinović i mnogi drugi.

?????????????????

HEINEKEN® na vrhu Galerije

Njima su se pridružili pobednici konkursa „Uživaj u rivalstvu“ koje je priredio dugogodišnji partner najboljeg fudbala u Evropi, Heineken®.

Svi zajedno su se družili na vrhu „Galerije“ kako tokom 120 minuta utakmice i izvođenja penala, tako i posle finala, kada je priređen niz interesantnih aktivacija.

HEINEKEN® tunel slavnih

Po dolasku u prostor gde je organizovano gledanje utakmice, svi su bili u prilici da prošetaju „Tunelom slavnih“, odnosno Heineken® koridorom u kom su se sa leve i desne strane nalazile velike fotografije i snimci koje su ovekovečile čarobne trenutke dosadašnjih Evropskih prvenstava.

?????????????????

Sve to je preko zvučnika ispratio huk navijača sa fudbalskih utakmica, kako bi dodatno doprineo što boljoj atmosferi.

Heineken se potrudio da obezbedi svežu perspektivu i da barem na trenutak, gosti osete kako je biti fudbaler i izaći na veliki teren pred prepunim stadionom. 

HEINEKEN® organizovao program za pobednike

Gosti su slobodno vreme pre finala i u poluvremenu iskoristili za partiju stonog fudbala, kao i igranja bilijara nogama, što je pravi hit širom sveta.

Posebnu pažnju privukao je stub sa album sličicama, gde su se učesnici Heineken® događaja ponovo našli u ulozi svojih omiljenih fudbalera.

Svako je dobio sličicu sa svojim likom, koju je zalepio na odabrani prostor. Do kraja večeri na pobedničkom stubu našlo se preko 200 sličica.

HEINEKEN® zvanični partner UEFA EURO 2020™

„Ponosni smo na to što je Heineken®, vodeći svetski premium pivski brend, zvanični partner UEFA EUR0 2020™.

Stotine miliona ljudi je putem direktnih prenosa pratilo ovaj šampionat, gledali smo sjajne utakmice, bilo je dosta iznenađenja, zanimljivih rezultata, a verujem da je i samo finale pružilo savršenu kombinaciju kvaliteta i uzbuđenja, koje samo fudbal može da donese”, rekao je Nikos Zois, direktor kompanije HEINEKEN Srbija, dodavši: „Heineken® deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u sport da neguju rivalstvo u najpozitivnijem smislu.

Navijajmo za svoje poštujući druge. Upravo takva atmosfera je viđena na stadionu ovog puta, dok smo i mi u Beogradu priredili sjajan ambijent, uz prijatelje i odgovorno uživanje uz Heineken®.”

Italija je poslednji put osvojila ovu titulu davne 1968. godine, kada su u finalu u Rimu pobedili Jugoslaviju sa rezultatom 2:0.

HEINEKEN® prisutan u preko 200 zemalja sveta

Heineken® se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken® kvalitet.

?????????????????

Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje.

Danas je Heineken® vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta.

Globalno Heineken® prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput EURO u fudbalu, UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džems Bondu.

?????????????????
Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Kako odabrati pivo u marketu

Kako odabrati pivo u marketu kada su gondole sve bogatije pivima sa raznih strana sveta? Jednostavno – prepustite se i uživajte u izboru.

Pivo za vegane

Ovo interesantno pivo pravi tim pivare „Angel City Brewery“ iz Los Anđelesa. Pivo ima karakterističan ukus avokada, a u prodaji

Razbijanje zabluda o pivu

Egipatska legenda kaže da je Oziris pronašao pivo. Oziris je bog plodnosti, zemlje i vegetacije. Pivo tada nije bilo samo

KRAFT PIVO Mrgud pilsner

Kraft pivo Mrgud pilsner zanatsko je pivo, no ukus mu je prepoznatljiv, odnosno onakav kakav prosečni konzument prepoznaje.