SRBIJA JE ODLUČILA – Heineken 0.0. poneo titulu „Izabran proizvod godine 2021.”

pivo i vožnja heineken zero

Heineken 0.0, bezalkoholni proizvod kompanije HEINEKEN Srbija, izabran je za proizvod 2021. godine u kategoriji bezalkoholnog piva, na osnovu iskustva potrošača, prenosi Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, inače organizator izbora „Proizvod godine”

Heineken 0.0 je bezalkoholno pivo, napravljeno po jedinstvenoj recepturi i prepoznatljivo je po balansiranom ukusu ječmenog slada i voćnih nota, a usmereno je na odgovornu konzumaciju u svakoj prilici.

„Veliko nam je zadovoljstvo što je naš brend Heineken 0.0 poneo titulu pobednika za „Izabran proizvod godine 2021.“ Ovo je dokaz poverenja koje su nam ukazali potrošači u Srbiji i činjenica da su prepoznali kvalitet i inovativnost Heineken 0.0 proizvoda, kao i našu želju da konzumaciju piva omogućimo čak i u prilikama kao što su ručak tokom radnog vremena ili pre vožnje. Veliki rad i posvećenost tima, prepoznatljiv Heineken kvalitet i podrška potrošača, ključni su faktori uspeha naše kompanije, koje nastavljamo da negujemo i u godinama koje dolaze, a u kojima ćemo se dodatno truditi da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato“, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije HEINEKEN Srbija.

HEINEKEN Srbija promoviše odgovornu konzumaciju

Od prvog zrna ječma do poslužene pune čaše piva, kompanija proaktivno deluje kroz brojne inicijative i programe kroz sve svoje brendove, doprinoseći rešavanju ekoloških i društvenih izazova, istovremeno odgovarajući na potrebe potrošača.

heineken zero

HEINEKEN Srbija nastoji da ličnim primerom pozitivno utiče na zajednicu u kojoj posluje, promovišući u svim komercijalnim i komunikacionim aktivnostima odgovornu konzumaciju svojih proizvoda, dok je partnerstvo na različitim događajima u zemlji, na temu odgovorne konzumacije, neizostavno. Osim toga, na svim etiketima svojih brendova, kao i na zvaničnoj web stranici, kompanija HEINEKEN transparentno navodi nutritivne i kalorijske vrednosti svakog brenda pojedinačno, istovremeno ulažući 10% godišnjeg budžeta brenda Heineken za promociju i podizanje svesti o značaju odgovorne konzumacije, kroz različite projekte i kampanje.

HEINEKEN Srbija nudi izbor

Kroz nagradu „Izabran proizvod godine 2021.“ za brend Heineken 0.0, kompanija HEINEKEN Srbija svim svojim potrošačima nudi izbor u svakoj situaciji i u svakom trenutku.

heineken zero limenka

HEINEKEN je najrasprostranjeniji proizvođač piva na svetu i ima vodeću ulogu u razvoju i marketingu premium pivskih brendova i cidera. Više od 300 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i posebnih vrsta piva i cidera, predvođenih Heineken® brendom, čine snažan portfolio kompanije. Broj zaposlenih iznosi više od 84,000, a kompanija posluje u 165 pivara, sladara i drugih proizvodnih pogona širom sveta.

U Srbiji, kompanija HEINEKEN Srbija predstavlja proizvođača piva koji aktivno posluje u dve pivare, Zaječaru i Novom Sadu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih u regionu.

HEINEKEN Srbija prepoznat kod konzumenata

Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova čine: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus i Sajder Bandit.

Posvećeni inovacijama, dugoročnim investicijama u svoje brendove, dobro organizovanoj prodajnoj egzekuciji i fokusirani na efikasno upravljanje troškovima, kroz program „Stvaramo bolji svet“, održivost čini sastavni deo poslovanja ove kompanije i pruža dodatnu vrednost za sve njihove stejkholdere.

Transparentnost u svakodnevnom radu i komunikaciji, poštovanje za pojedinca, lokalnu zajednicu i društvo, strast prema kvalitetu i korporativna društvena odgovornost predstavljaju ključne vrednosti kompanije.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Pivara Crow

Ova pivara uvek ima po desetak različitih piva na stanju i trude se da svakog meseca izbace na tržište bar

PIVO UMESTO VODE?

U Sjedinjenim Državama troši se tri puta više piva nego vode, a prodaja ovog pića u SAD godišnje iznosi više od 100 milijardi dolara.

Nova receptura BIP piva

Magičan. Inspirativan. U njega možete da budete zaljubljeni ili da ga ne volite. Ravnodušni sigurno ne možete da budete. Beograd.

Restoran Nirvana

Restoran Nirvana nalazi se u Subotici, u mirnom delu grada i prepoznatljiv je po letnjoj terasi. Restoran Nirvana otvoren je 1922. godine, a enterijer mu je urađen u klasičnom restoranskom stilu. 

Restoran Potpis

Beogradski restoran Potpis smešten je na Čuburi, u srcu Čuburskog parka. Restoran Potpis je elegantan restoran, uređen u prijatnom stilu, s enterijerom koji naginje modernizmu.