PIVO: Od sirotinjskog pića, do navike viših staleža

Ovom trendu su mnogo doprinele zanatske pivare koje su unele prefinjenost u ukusu, mirisu i ambalaži, ali i industrijska premijum piva koja su donela stabilan i nepromenjiv kvalitet na tržište piva

Godinama se smatralo da je pivo sirotinjsko piće. Međutim, imamo dobru vest za vas, jer se ovo najpopularnije piće na svetu više ne smatra pićem zidara.

Ovom trendu su mnogo doprinele zanatske pivare koje su unele prefinjenost u ukusu, mirisu i ambalaži.

Zahvaljujući njima slika na tržištu piva sasvim je drugačija od one od pre dve i po decenije.

Ipak, neke navike se nikada ne menjaju, a kod naših ljudi ostala je jedna simpatična opaska, kada se pivo poručuje u restoranima.

"Jedno pivo molim, al' da bude ladno k'o zmija". Ova čuvena rečenica uvek se izgovara s posebnim prizvukom i jednim poluotvorenim okom, uz šeretski osmeh, onako kako se nikad ne naručuje vino.

S obzirom na to da je pivo najrasprostranjenije piće na ovoj našoj planeti i da ima poprilično pristupačnu cenu, a jedno je i od od najstarijih pića na svetu, taj čuveni način naručivanja, ostavlja na mnoge pogrešan utisak da je "tečni hleb" piće za radnike i zidare.

Međutim i u Srbiji se sve više priozvode razni stilovi piva u otmeno upakovanoj ambalaži, i zato se izgubio onaj njegov stari imidž pića  – sirotinjske razbibrige.

Tokom letnjih meseci pivo se više toči u odnosu na zimke dane, iako ugostitelji primećuju da se iz godine u godinu ova navika menja. Razlog tome je kako kažu dodatno jačanje rejtinga piva koje uistinu, nikada nije ni prestajalo da bude voljeno.

Osim što je jeftinije od žestokih pića, pivo je i kabastije, pa može i duže da se s užitkom cevči.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1