Alarmi za čaše?

Alarmi za čaše?

Verovali ili ne ali krađa čaša predstavlja veliki problem za svaki ugostiteljski objekat. Naročito su na udaru pivnice i kafići, kojima je cilj upravo prodaja pića. Za onog ko ukrade to je samo jedna čaša, a za vlasnika lokala to je na godišnjem nivou ozbiljan gubitak.

Vlasnik jednog lokala u Belgiji je odlučio da osmisli specijalne čaše i krigle. Ugradio je alarm na svoje čaše, kako bi ih zaštitio od nesavesnih mušterija. Po izlasku iz objekta alarm bi počeo da pišti, kao u super marketima. On je doneo ovu odluku jer je u 2017. godini izgubio odnosno ukradeno mu je čak 4000 čaša. „Jedan razlog zbog kojeg sam se odlučio na ovaj potez, pored toga što su mi ukrali oko 4000 čaša jeste taj da mi je jako neprijatno da vijam nekoga iz svog lokala. A potom da ga zaustavljam na ulici u pripitom stanju i pokušam objasniti neke stvari“ – izjavio je vlasnik ovog lokala. The Beer Wall, veoma popularan bar u Brugesu, je pre tri meseca ugradio sigurnosni sistem vredan 3550 britanskih funti, nako što su turisti počeli redovno da izlaze iz bara sa njegovoim oslikanim čašama i kriglama. Philip Maes, vlasnik lokala, je izjavio da godišnje bar poseti čak 700 000 ljudi, neki od tih ljudi ne vide krađu čaša kao vid lopovluka. Kada je vlasnik pitao jednog od lopova zašto misli da krađa čaše nije krađa, lopov je izjavio „to je kao da sam uzeo nešto iz hotela… Ja to ne vidim kao krađu“. Kada iuzmemo u obziru da je jedna čaša iz ovog bara vredna između 2 i 8 funti dolazimo do zaključka da je lokal prošle godine izgubio čak 8800 funti samo zbog krađe čaša.
 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Promocija piva u praksi

Udruženja pivara Srbije je, po ugledu na svoje članice, najveće srpske pivare, unapredilo svoju poslovnu praksu usvajanjem „Principa promocije piva