Pivo na Marsu

Iako ljudi još uvek nisu stigli na Mars, jedna pivara ima veoma visoke ciljeve i želju da napravi pivo, koje će biti dostupno na ovoj dalekoj planeti. Reč je o pivari Anheuser-Busch. Pustili su vest, koja više liči na naučnu fantastiku ili neki Spilbergov film. Žele da proizvedu pivo u svemiru. Bez obzira što cilj izgleda (malo) daleko, bukvalno daleko, izgleda da će se pivo u svemiru pojaviti mnogo ranije nego što svi misle. Kako prenosi independent.co.uk Anheuser-Busch sarađuje sa Međunarodnom svemirskom stanicom. I astronauti, a i naučnici se zažele piva na svojim putovanjima i rado će učestvovati u ovakvom poduhvatu. Anheuser-Busch je sarađivao sa CASIS-om, koji rukovodi američkom nacionalnom laboratorijom Međunarodne svemirske stanice i Space Tango, kompanija za razvoj korisnog tereta koja posluje sa dva komercijalna istraživačka objekta u okviru Nacionalne laboratorije. Planirano je da SpaceX prenese robu koja je potrebna za ovu proizvodnju, 20 semena ječma i još neke ključne sastojke Budveisera na Međunarodnu svemirsku stanicu u svojoj misiji CRS-13. Kada semena ječma stignu sigurno u njihov privremeni vanzemaljski dom, biće „stavljena na posao“. Dok plutaju u svemiru, biće izvedena dva eksperimenta. Prvi, za ispitivanje ekspozicije semena, sastojaće se od toga da će semena ječma boraviti na svemirskoj stanici u trajanju od 30 dana da bi se videlo kako reaguju na svoje novo okruženje u svemira. Drugi eksperiment, klijavost semena, uključuje zalivanje i ishranu semena dve nedelje kako bi videli da li se semena razvijaju na isti način kao i na Zemlji.

Nama, običnim postmatračima, je ostalo da čekamo na rezultate i nadamo se da će eksperimenti uspeti, a naučnici i astronauti biti zadovoljni dok plutaju negde dalko iznad nas i pijuckaju „Marsovsko pivo“.

 

Podelite članak

PROČITAJTE I:

TOČENO PIVO: Za i protiv

Koliko ima istine u pričama o dobrim i lošim stranama točenog piva Tempo modernog života ume biti naporan, te kako

Pivski hotel

Pivski hotel

Škotska pivara po imenu BrewDog planira da do početka 2019. godine otvori svoj prvi pivski hotel. Kao idealno mesto za

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju