Spremna nova kolaboracija – Budweiser i Jim Beam

Danas, dve kompanije, Budweiser i Jim Beam nazdravljaju blistavoj budućnosti dok proslavljaju 365 godina prijateljstva. Planiraju novu kolaboraciju i novi zajednički marketing. Američki par će predstaviti novi ukus istorije ljubiteljima piva i bourbon-a, kroz program cross-merchandisinga koji je počeo u proleće, a pivo se u prodaji može očekivati na jesen. Počevši od prošlog meseca, dva brenda su se pojavila zajedno u barovima i prodajnim mestima širom zemlje. Inspirisani „pivom i bourbonom“ , novi on-premise cross-merchandising program će predstaviti Budweiser i Jim Beam zajedno – za savršeno uparivanje. U septembru, budwaiserovi pivari i sedma generacija „Jim Beam“ Master Distillera Fred Noe proslaviće predstojeću 85. godišnjicu poništenja zabrane proizvodnje i prodaje alkohola u Americi otkrivanjem nove saradnje sa svojim – Budweiser Reserve Copper Lager. Copper Lager odležava u Jim Beam buradima tako će dobiti hrastovu aromu, ukus karamele i note vanile. „Veoma smo uzbuđeni zbog ovog partnerstva ne samo zato što oba brenda dele zajedničku istoriju, već i opsesiju za kvalitet“, rekao je Ricardo Markues, potpredsednik marketinga za Budweiser. „Ovo je zaista jedinstveno partnerstvo, dolaze nam mnoge inovacije koje će sigurno izazvati uzbuđenje kod naših mušterija.“ „Ovo partnerstvo će biti naročito prirodno s obzirom na zajedničke vrednosti naših brendova i ključnih uloga koje su igrali u američkoj istoriji“, rekao je Rob Mason, vicepremijer Jim Beam.

Kao podsetnik za one koji ne znaju 13 godina je u Americi trajala zabrana pravljenja, prodaje i prevoza alkohola. 16.02.1933. godine je predsednik Ruzvelt potpisao The Blaine Act, čime je ova zanrana ukinuta. Najvredniji svetski brend piva i br. 1 svetski brend burbona dele impresivnu istrajnost tokom „ere zabrane“. Za Jim Beam, to je bio njihov četvrti generacijski destiler, James B. Beam, koji je obnovio svoju porodičnu destileriju za samo 120 dana da bi proizveo ono što je danas najprodavaniji burbon. Slično tome, Budweiser je zadržao svoja vrata otvorenim za vreme zabrane stvaranjem bezalkoholnog piva.
 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

TOČENO PIVO: Za i protiv

Koliko ima istine u pričama o dobrim i lošim stranama točenog piva Tempo modernog života ume biti naporan, te kako

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.