U svakom trenutku 50 miliona ljudi pije alkohol

Mamurluk jednog ljubitelja piva je trajao čak 4 nedelje. Pomenuti ljubitelj piva, iz Nemačke, je popio čak 60 krigli piva.

U Nigeriji se popije više Guinness piva nego bilo gde drugde na svetu.

Epilog prve otmice aviona u Norveškoj je protekao tako što se otmičar predao nakon što su mu nadležni ponudili pivo.

Poznato je da lanac restorana McDonalds ne služi alkoholna pića. Ali u Francuskoj, Nemačkoj, Austirji, Španiji i Danskoj McDonalds služi pivo.

U Rusiji pivo nije smatrano za alkoholno piće sve do 2013. godine. Razlog je što je u njihovom zakonu bilo navedeno da namirnice koje sadrže manje od 10% alkohola spadaju u hranu, tako da pivo nije bilo alkohol.

Svakog trenutka na svetu 50 milona ljudi je pod uticajem alkohola. To je zato što u bilo kom trenutku na našoj planeti 0,7% ljudske populacije uživa u pivu ili nekom drugom alkoholnom piću.

Pena na pivu označava njegov kvalitet. Previše pene je nepoželjno, dok malo pene pokazuje da je tokom fermentacije bilo različitih smetnji.

Većina flaša piva kod nas su braon ili neke druge tamne boje. To je zbog toga što se tamnom bojom flaše pivo čuva od sunca i na taj način ostaje sveže duže vremena.

Najprodavanije pivo na svetu je kinesko pivo „Snow“, koje košta samo 49 centi po 0,5 litara.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Američke sorte hmelja

Hmelj je neizbežni dodatak pivu i kao i svaki začin daje mu karakter, izbalansiranost, završni profil – jednostavno, bez njega

Piva koja obaraju s nogu

Ono što ih čini neverovatnim jeste činjenica da vam je dovoljna samo jedna flaša kako bi osetili dejstvo alkohola Jaka

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva