Možda ovo niste znali – Pravila ponašanja u pivnicama

Sa sve većom pojavom kraft pivnica i njihovih „tap room-ova“ ova pravila su postala tako reći obavezna, pogotovo ako vam je imalo stalo do vaše slike u društvu

U prošlosti pabovi, kao i kafići i kafane, su bili prosta mesta. Možemo slobodno reći da su to bila mesta u kojima je čovek mogao da se opusti, često pod uticajem znatne količine alkohola i da se prepusti animalnim instiktima. Ali danas stvari stoje malo drugačije. Ova mesta su prestala da budu prosta i neobuzdana, počela su da se pojavljuju razna pravila kojih bi se svi trebali pridržavati kako se ne bi obrukali ili još gore kako ne bi uvredili nekoga. Sa sve većom pojavom kraft pivnica i njihovih „tap room-ova“ ova pravila su postala tako reći obavezna, pogotovo ako vam je imalo stalo do vaše slike u društvu.

Pivo ponovo doživljava veliki popularnost u svetu, i ukazivanje pažnje prema zanatskim pivima nikada nije bilo toliko popularno kao danas. Ali kako sve ovo utiče na pravila ponašanja u pabovima odnosno pivnicama?

Postalo je uobičajeno da se proba uzorak kraft piva pre nego što ga naručite. Ali koliko uzoraka je prihvatljivo probati pre nego što osoblje krene da vas, tako reći, gleda popreko? Većina pivnica vas ohrabruje da probate uzorak pre nego što naručite svoje pivo. Broj uzoraka koji je pristojan da se proba, pre donošenja odluke, je od dva pa do četiri. Naravno možete i više od toga ali nećete ostaviti dobar utisak. Vrlo je bitno i da zapamtite da su ukusi različiti. Te, ako vas osoblje pita kakvo vam je bilo pivo, mnogo je prijatnije da kažete da nije po vašem ukusu, nego da kažete da je pivo lošeg ukusa. Takođe, nemojte optuživati osoblje da je pivo „razvodnjeno“, takve stvari se ne rade pogotovo ako je u pitanju ozbiljnija pivnica. Time ništa nećete postići. Nikada nemojte tražiti hladne čaše. Hladna čaša tera pivo da peni, te će vam pokvariti ugođaj. Najbitnija stvar od svega jeste da uživate u vašem pivu, nikako ga nemojte „eksirati“ jer time ne ostavljate dobar utisak. Eksiranjem pokazujete da vam je bitnije da uneste alkohol u sebe nego da uživate u pivu.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1