Zippo upaljač – poklon za velikog dečaka

Ako razmišljate o idealnom poklonu onda morate obratiti pažnju na nekoliko pojedinosti: koliko godina ima dasa, koji mu je trenutni stil i koliko često menja stil, da li je oženjen, hetero, homo ili bi, da li živi sam ili sa roditeljima, da li jeste ili nije i da li hoće ili neće – tako zbunjujuće i zamorno. Ipak, ima par stvarčica koje su neprolazne, koje daju pečat i najobičnijim trenucima i ne zaborave se. Stvarčice koje su i za mačo i za hipstere i za lumberseksualce u isto vreme. Stvarčice koje su van vremena i prostora. Traju i menjaju se u skladu sa godišnjim dobom, stilom, epohom, a suštinski su iste.

Još od 1932. godine jedna tako obična stvarčica traje, moderna je i sigurno će obradovati svakog velikog dečaka, ako mu poklonite. Zippo. Upaljač. Ideja George G. Blaisdell da napravi "elegantan" upaljač i pri tom zaradi, pretvorila se u ozbiljan biznis. Inspirisan austrijskim upaljačem "Mr Zippo", kako su prozvali g. Blaisdell, je napravio svetski poznat brend. Prve godine proizvodnje prodato je samo 1.100 komada ovog, tada novog upaljača. Bitan datum za ovu kompaniju je 03.03.1936. godine, kada dobijaju patentna prava za upaljač. Dobrim i smišljenim marketingom g. Blaisdell već 1939. godine svoj biznis znatno proširuje. Ove godine Zippo je predstavio prvi stoni upaljač sa četiri puta više goriva, nego što stane u džepni model. Tih godina je napravljen prvi Zippo upaljač od 14. karatnog zlata. Kao odličnu priliku u vihoru rata g. Blaisdell vidi u saradnji sa vojskom. Zippo upaljači su se u vojnim radnjama prodavali za samo jedan dolar, što je najniža cena upaljača na tržištu tih godina. Od 1942. godine Zippo upaljači se prave od čelika, jer je celokupna proizvodnja mesinga išla za potrebe vojske. Čelik je bio lošeg kvaliteta, pa su kućišta morali da farbaju. Zbog crne boje ofarbanog kućišta, koja je pucala, pa je upaljač postajao hrapav na dodir, Zippo upaljači tog vremena su dobili naziv Black crackle. Najveći uspeh za Zippo upaljač je bio što su vojnici izuzetno cenili kvalitetan upaljač, koji radi i na benzin i na alkohol i na kerozin. Na taj način Zippo upaljač postaje ikona američke vojske. Tri miliona upaljača je proizvedeno 1945. godine samo za potrebe vojske.

Danas je Zippo dobro poznati brend i prodaje se u 160 zemalja sveta. Godišnja proizvodnja je 12 miliona primeraka. Kult Zippo upaljača je, između ostalog stvoren tako što je Zippo kroz decenije oslikao istoriju moderne kulture i postao ikona posebnog životnog stila širom sveta. Kupci su to prepoznali tako da su čak 21% njih kolekcionari, a postoji preko 20 kolekcionarskih klubova. Poslovna jedinica u okviru beogradskog EuroElite-a, koja se bavi zastupstvom i veleprodajom svetskih brendova vrhunskog kvaliteta u koje spada Zippo, je mesto gde možete potražiti idealan poklon za velikog dečaka.
Postoji specijalno dizajnirana kolekcija upaljača 007, samo za Njega. Garancija – doživotna.

 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Jako pivo - Utopija

Jako pivo – Utopija

Pivo koje je bilo toliko „snažno“ da je zabranjeno širom Amerike vraća se na tržište na svoj deseti rođendan. Opisano,