ISTRAŽUJEMO Zašto se sve više pakuje pivo u limenku

limenka Ball

Pivo u limenci, kraft, premium, tamno, svetlo, obično, u poslednje vreme sve više se opredeljujemo za ovu vrstu ambalaže. Proizvođači je biraju, kupci i potrošači „preferiraju“, a ima i razlog za to. Mada i dalje postoje nedoumice ili predrasude, evo koje su prednosti koje obezbeđuje limenka

Zašto volimo pivo u limenci?

  • Čuva svežinu i kvalitet
  • Lako se hladi
  • Laka je za nošenje i nije lomljiva
  • Lako se otvara
  • Ekološka je – može da se reciklira neograničen broj puta
  • Lepo izgleda i može da ima interesantnu dekoraciju – dizajn
  • Praktična za transport i skladištenje

Kada se odlučujemo koje ćemo pivo kupiti ima više faktora koji utiču na to. Ukus, društvo, izgled ambalaže, praktičnost, ekonomski ali i ekološki momenat.

Ekonomski aspekt

Proizvođači piva prepoznali su mnogobrojne prednosti koje aluminijumska limenka ima u odnosu na druge ambalaže. Pre svega tu je ekonomski aspekt. Aluminijum je ekonomičan – troškovi proizvodnje mogu biti niži u odnosu na druga pakovanja, kao i troškovi transporta i skladištenja, jer su limenke laganije i lakše za rukovanje. Druge ambalaže su teže, lomljivije, zauzimaju više prostora i samim tim manje praktične.

Estetski aspekt – atraktivan dizajn i mogućnost brendiranja celom površinom

Veliki ulogu, kada se odlučujemo za neki proizvod, igra i njegov izgled. Svi volimo lepe stvari – u frižideru, na stolu, tokom konzumacije. Dakle izgled pakovanja je od presudnog značaja kod potrošača, a samim tim i proizvođača. Limenka je izuzetno pogodna za različita grafička rešenja i brendiranje proizvoda što ja izdvaja na polici supermarketa u odnosu na konkurenciju.

Kvalitet proizvoda

Sada više nema sumnje da je aluminijumska limenka najpouzdanija ambalaža kada je reč o bezbednosti i kvalitetu proizvoda. Znamo da se sve više kraft i premium piva može naći u ovoj ambalaži, kao i svih drugih. Hermetičnost i blokiranje prodora svetla obezbeđuje svežinu proizvoda i čuva ukus, a to je od presudnog značaja kod proizvođača, ali i kupaca i potrošača koji žele bezbedan i kvalitetan proizvod.

Ekologija

Sve češće čujemo ovu reč, i to nije samo reč, već realnost za sve. Potrošači žele ekološki proizvod, a proizvođači ili žele ili su sve više obavezni da o tome vode računa. Aluminijumska limenka je 100 odsto reciklabilna, može da se reciklira neograničen broj puta, sa minimalnim gubicima. Dakle kada budete odlučivali koja je ambalaža najbolja za pivo, bez obzira da li ga proizvodite ili  služite i konzumirate, razmislite i o tome šta može posle konzumacije da se uradi sa ambalažom.

 

Da li znate:

Da je 75% proizvedenog aluminijuma i dalje u upotrebi

Da metal ne gubi na kvalitetu nakon reciklaže

Da iskorišćena aluminijumska limenka se može naći ponovo na polici supermarketa samo za 60 dana

Sve limenke se mogu reciklirati bez obzira na boju i dizajn

Da se limenke lako i jednostavno odvajaju od ostalog otpada i lako recikliraju

Da se reciklažom samo jedne limenke uštedi količina električne energije koja je dovoljna da televizor radi 3 sata, količina struje koju sijalica od 60 vati ili mobilni telefon potroše za 24 časa neprekidnog rada

Da je zagađenje vode i vazduha manje za 95 do 97% nego kada se proizvodi potpuno nova limenka

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1