Šta popiti uz jela sa kobasicama

Andouille je francuska kobasica poreklom iz Bretanje koja je preko iseljenika stigla na jug SAD i postala zaštitni znak Luizijane. Pravi se od svinjskog mesa, bibera, belog i crnog luka, vina i raznih začina. Bitna karakteristika, kada je treba upariti sa pivom, je to da je ovo dimljena kobasica. Jedan razigrani stout, porter kao što je Rock Art Double Smoked ili neki Bavarian marzen, a može i više, idealan je uz porciju ove kobasice. Andouille se može poslužiti na više načina, kao doručak uz pečena jaja ili sa testeninom, čak i u pitama.

Stout i kobasice su odličan par uz picu. Pivo se može dodati i u testo, a naročito će prijati da se pije uz picu koja sadrži kobasice i malo više soli.

Za kraj omiljeno jelo mnogih, Hotdog, idealan pratner Stout pivu. U pitanju je kuvana kobasica u kifli tj. Servirana tako da se lako i brzo konzumira bez escjga i u hodu, što je danas veoma popularno.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Pivo na Marsu

Iako ljudi još uvek nisu stigli na Mars, jedna pivara ima veoma visoke ciljeve i želju da napravi pivo, koje

Pivara Zebrew

Oni su pivski nomadi, odnosno gypsy pivara koja svoje pivske specijalitete priprema na različitim lokacijama u Beogradu, a po sopstvenim

Mezestoran Dvorište

Skriven od gradske vreve, lociran u Svetogorskoj 46, izložen svežim povetarcima sa Krita, Jadrana, Andaluzije i Bliskog Istoka donosi u

heineken

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva