Ova kraft piva se posebno prave za određene restorane ili kafea, po želji vlasnika, a na njihovoj etiketi se nalazi logo i naziv restorana ili kafea
Sa nadolazećom kraft revolucijom, a koja je u preotkle dve godine „okupirala“ našu zemlju, pojavile su se neke nove potrebe, ali i neki novi trendovi. U početku stidljivo, a danas vrlo agresivno, nametani su neki noviteti na pivskoj sceni, a koji su postali opšte prihvaćeni.
Prvo su kraft pivo, kao čistu egzotiku na našem tržištu, prihvatile pivnice i alternativni kafići, da bi se o kvalitetu ovih piva pročulo i sve češće se pojavljivalo u kafićima i restoranima gde se ne okupljaju samo ljubitelji piva. Krčeći svoj put kvalitetom, kraft piva su bivala sve više prepoznata, te povezivana i sa hranom.
Danas je situacija u srpskim restoranima sasvim drugačija i svaki restoran koji drži do sebe ima u ponudi neka kraft piva, a koja nudi uz posebne obroke koji su napravljeni tako da se odlično slažu uz piva iz ponude.
Da se na ovome neće završiti restoranska ponuda kraft piva, govori i podatak da je najnoviji trend u svetu da svaki bolje rangirani restoran ili kafić ima svoju mini pivaru ili pivaru koja za njega pravi pivo sa brendiranom etiketom. Ova kraft piva se posebno prave za određene restorane ili kafiće, po želji vlasnika, a na njihovoj etiketi se nalazi logo i naziv restorana ili kafića.
Prateći svetske trendove u pozicioniranju piva u restorane, Pivara Princ je od nedavno uvela proizvodnju brendiranih piva, a koja se posebno kreiraju po želji vlasnika restorana ili kafića, te se prilagođavaju njihovoj ponudi, ali i cenovnom rangu. Ovo praktično znači da se u dogovoru sa Pivarom Princ može posebno kreirati pivo za određen restoran i to po stilu, nameni, ali i cenovnom rangu, te vizuelnom identitetu.
Za više informacija kontaktirajte našu redakciju (dejan.miskov@beerstyle.rsili 063.217.527)