NEDA ĐOKIĆ Nova direktorka kompanije HEINEKEN Srbija

NEda Đokić, Heineken

Neda Đokić imenovana je za novu direktorku kompanije HEINEKEN Srbija od 1. oktobra 2021. godin.

Dolaskom na novu poziciju, Neda će predvoditi HEINEKEN tim u Srbiji i doprineti daljem održivom razvoju i rastu kompanije.

HEINEKEN Srbija je jedna od najbrže rastućih kompanija na srpskom tržištu čiji brendovi i proizvodi čine svakodnevne životne trenutke prijatnim i zabavnim – Zaječarsko® pivo, sa više od 125 godina dugom tradicijom, omiljeni je izbor potrošača na srpskom tržištu piva, dok se uz Heineken® najbolje uživa u gledanju fudbala ili u dobrom provodu.

Cilj, partnerski odnos sa kupcima

Svojim bogatim poslovnim iskustvom i znanjem, Neda će učvrstiti poziciju lidera kompanije HEINEKEN u Srbiji, uz fokus na razvoj ljudi, snažnu strategiju rasta kroz brendove koje potrošači vole,  jačajući partnerski odnos sa kupcima i stvarajući bolji svet za  lokalnu zajednicu u kojoj kompanija posluje.

heineken

Izuzetan uspeh, ali i velika odgovornost

Neda je prvi direktor koji dolazi iz Srbije u HEINEKEN svetu, što predstavlja izuzetan uspeh ali i veliku odgovornost: „Velika mi je čast što dolazim na čelo kompanije HEINEKEN Srbija.

Radujem se saradnji sa uspešnim i talentovanim timom koleginica i kolega koji su ne samo fantastični profesionalci, već i divni ljudi, i verujem da ćemo zajedno ostvariti nove uspehe za ovu sjajnu kompaniju.

Moj san je da budemo organizacija koja se neprekidno razvija i cveta, ispunjeni pozitivnom energijom i da uvek budemo prepoznati kao sjajno mesto za rad, prvi izbor za mlade talente, ali i najpouzdaniji partner za sve naše potrošače i stejkholdere“, istakla je Đokićeva ovim povodom, i dodala da, ako volite ono sto radite, ništa nije nemoguće.

Od Unilever do Heineken

Neda je majka dva dečaka i ima bogato internacionalno iskustvo u okviru komercijalnog sektora.

Svoju karijeru je započela u Velikoj Britaniji, u kompaniji Unilever nakon čega se pridružila L’Oreal -u, gde je izgradila karijeru u marketingu na pozicijama kao što su Group Brand Manager i marketing menadžer različitih kozmetičkih brendova.

Đokićeva 2009. godine počinje sa radom u kompaniji Estee Lauder kao marketing menadžer za brend Bobbi Brown, a 2012. godine prelazi u  kompaniju Coca-Cola Hellenic Srbija kao menadžer za negazirana pića, gde je 2014. imenovana za direktorku marketinga.

Nakon impresivne karijere u marketingu, 2018. godine, Neda je napravila korak dalje i uspešno radila na poziciji direktorke prodaje u kompaniji Coca-Cola Hellenic Srbija.

Tokom 2019. godine, Neda prelazi u kompaniju HEINEKEN Srbija i, kao direktorka marketinga, nastavlja uspešan razvoj kompanijskog portfolija i učvršćuje poziciju kompanije na tržištu Srbije.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Jaka, a ukusna

Sa eksplozijom kraft industrije, očekivano je da nas iznenade određena piva koja se ističu od ostalih Većina muškaraca se verovatno

Pivara Razbeerbriga

RAZBEERBRIGA počinje sa radom 2015. godine, kao mala nezavisna pivara sa sedištemu u Novom Sadu. Njihov glavni motiv odnosno cilj

Villa Maska

Kada poželite da se osetite prijatno i lepo u  nekom novom nesvakidašnjem prostoru, ne morate baš uvek da otputujete daleko

Pivski hotel

Pivski hotel

Škotska pivara po imenu BrewDog planira da do početka 2019. godine otvori svoj prvi pivski hotel. Kao idealno mesto za

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju