VALJEVSKA PIVARA Dobar primer privatizacije

VALJEVSKA PIVARA Dobar primer privatizacije

Valjevska pivara predstavlja dobar primer privatizacije, jer je uspela da prevaziđe sve probleme i da pojača proizvodnju.

Valjevska pivara koja iz godine u godinu sve uspešnije posluje i koja zapošljava 200 radnika predstavlja primer uspešne privatizacije u Srbiji. Tome u prilog ide i podatak da su povećali proizvodnju i prodaju piva, a od prošle godine osvajaju i sasvim nova tržišta.

Ranije su se njihova piva uglavnom prodavala u lokalu, a danas se mogu kupiti i van lokala – u prodavnicama, super i hipermarketima širom Srbije. Takođe, njihova piva su zastupljena i u velikom broju ugostiteljskih objekata.

Prepoznatljiv brend

Valjevska pivara je od kada je privatizovana duplirala proizvodne kapacitete i sada pune 50.000 boca u jednom satu.

Valjevci se drže tradicije srpskog pivarstva već 160 godina, a tajna u ukusu njihovog piva leži u četiri vrste hmelja, izvorskoj vodi, domaćem sladu, ali i kvascu koji po tajnoj recepturi obnavljaju više decenija.

Zato su sva tri njihova piva Valjevsko, Jagodinsko i Eichinger dobijena u tradicionalnom postupku vrenja i uz primenu najsavremenije tehnologije. Tajna uspeha u kvalitetu piva leži u hladnom vrenju i dugotrajnom hladnom odležavanju.

Jagodinsko pivo

Valjalo bi podsetiti da je Valjevska pivara kupila Jagodinsko pivo, brend star 168 godina i kompletnu liniju za otakanje piva koja je već bila ugašena.

Upravo zbog ovog poteza nije pao u zaborav nasmejani čiča sa etikete, koji je u nekadašnjoj prestonici srpskog pivarstva – Jagodini, obeležio jedno vreme Jagodinaca. Jagodinci su svojevremeno rekli kako nekada nisu ni znali za drugo osim Jagodinskog piva.

Zato je njima danas i pomalo krivo što se brend preselio u Valjevsku pivaru, a s druge strane im je drago jer se i dalje proizvodi.

Originalna receptura

Inače, Valjevska pivara proizvodi i puni Jagodinsko pivo po originalnoj tehnologiji i recepturi dugoj koliko i Jagodinsko pivo postoji. Tajna u kvalitetnom pivu leži u pogodnoj lokaciji i dobrim svojstvima izvorske vode.

Zati i nije uzalud rečeno:“Da ne valja, ne bi bilo iz Valjeva“.

Zbog odličnog izbora sirovina Valjevska pivara uspeva da ostane jedan od respektabilnijih igrača na jakom domaćem pivskom tržištu. Pivarski majstori, vrlo su se usmerili na kvalitet svih osnovnih sirovina i njima posvećuju veliku pažnju jer svaka od njih, a u svom domenu doprinosi finalnim karakteristikama piva.

Zato se ne kaže za džabe da je slad „duša“, hmelj „začin“, kvasac „duh“, a voda njegovo „telo“. To telo, u Valjevskoj pivari čini izvorska voda koja se direktno sa osam kilometara udaljenog Pakaljskog izvora i to bez prerade koristi u proizvodnji.

Valjevska pivara

A kao šlag na torti jeste lokacija Valjevske pivare, jer je pivara smeštena na rubu grada okružena zelenilom i šumom, a to je razlog što je sačuvana od svih vrsta zagađenja. I zato zahvaljujući svemu tome, ali i kvalitetu piva i doslednosti u proizvodnji i poslovanju pivara je odolela sunovratu valjevske privrede i ponovo doživela njeno buđenje.

Proizvodnja njihovih proizvoda prilagodjena je poslovanju i ostvaruje se uz korišćenje najsavremenije tehnologije uskladjene sa tradicionalnom proizvodnjom.

Kupci prepoznali kvalitet

Valjevska pivara je jedna od retkih koja je tokom decenija proizvodnje zadržala istu tehnnologiju, te zato njihova piva imaju jedinstven ukus i kvalitet koji pravi ljubitelji piva umeju da cene.

Prijatna gorčina, fina aroma, pun ukus, pitkost i osvežavajuće dejstvo pružaju vrhunski doživljaj i zadovoljavaju i najprobirljivije pivske sladokusce.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Pepper pizza bar

Pepper Bar iz Novog Sada otvoren je 2014.  godine, prvenstveno kao koktel bar, a godinu dana kasnije nakon otvaranja kuhinje

Mini pivare – Veliki biznis

Preduzimljivi pojedinac ili grupa zainteresovanih prijatelja koji bi da kupovinom mini pivare pokrenu svoj biznis imaju pred sobom sve šire

PIVO SA SRCEM LAVA

Prema Alanu D. Eamesu, antroplogu poznatom pod nadimkom Indijana Džons piva, najstarija reklama za pivo nalazi se na kamenoj ploči staroj 6000 godina.

PREMIUM PIVO Najbolja od najboljih

Prema mišljenju svetskih industrijskih kompanija, glavno obeležje premium piva leži u dodatnoj vrednosti ukusa i arome. Drugim rečima, premium se po kvalitetu razlikuje od uobičajenih

BEZALKOHOLNO PIVO Sve traženije pivo

Nadolazeće i sve popularnije navike, koje uključuju zdrave životne stilove, prepoznale su velike pivske kompanije, koje su osluškujući konzumente i pivsko tržište potrošačima ponudile piva