VALJEVSKA PIVARA Google recenzije o Valjevskom pivu

valjevska pivara

Valjevska pivara je dozvolila da Google recezenti ostavljaju svoje komentare o kvalitetu njihovog piva, a mi smo se bavili Google recenzijama o Valjevskom pivu

U današnje vreme prosečnom potrošaču je veoma teško da izabere najbolji proizvod u prodavnici, jer se svakodnevno na tržištu pojavljuju novi brendovi.

S ovim problemom se poslednjih godina suočavaju i ljubitelji piva koji su donekle i zbunjeni, jer za razliku od pre tri decenije sada mogu da biraju da li će da pazare  domaća, uvozna ili zanatska piva.

Google recenzije idealne za neodlučne

Oni neodlučni, ali i neiskusni obično se u tim situacijama okreću Google recenzijama koje mogu da budu odlučujući faktor prilikom izbora piva.

U situacijama kada se pretražuje Google uz pomoć ključnih reči, često će im se prikazivati recenzije u rezultatima pretrage. Te recenzije su „zlata vredne“, jer kroz njih potencijalni kupci mogu da zaključe da li je reč o dobrom ili lošem proizvodu.

Sticanje poverenja u brend

Drugim rečima, Google recenzije stvaraju poverenje i deluju kao važna lična preporuka.

One mogu potencijalno da dovedu do toga da nečije poslovanje pouzdano i da uz to ima i ugled. Marketnig stučnjaci Valjevske pivare takođe koriste usluge Google, a gde pivopije mogu da napišu svoje mišljenje o njihovom pivu.

Mnogi su iskoristili ovu pogodnost, a na osnovu recenzija može se zaključiti da se građanima Srbije generalno dopada pivo koje se proizvodi u ovoj pivskoj kompaniji.

Šta kažu potrošači

Interesantno je napomenuti da ni jedna napisana recenzija nije bila negativna. Primera radi, Dragan M. kaže da je Valjevsko pivo ubedljivo najbolje u Srbiji i da može da stane rame uz rame sa češkim i nemačkim pivima. Sličnog je mišljenja i pivopija koji se na Google predstavlja kao Del Boy, a koji navodi da je ovo brend broj 1 u Srbiji, a takođe smatra da je Valjevsko pivo i najbolje pivo u regionu, te da samo Karlovačko pivo može da mu stane na crtu.

U okviru ovih recenzija oglasio se i recezent odnosno Google lokalni vodič Miloje Mitrović koji je napisao da ga za ovo pivo vežu lepa iskustva.

– Korektna su bila sva rukovodstva.  Zato je Valjevsko jedno od najboljih piva u nekadašnjoj Jugoslaviji. Stari direktor Panić lično je pravio pivo za takmičenja, a ta piva su uvek osvajala su sve nagrade za kvalitet – piše Mitrović.

Valjevska pivara ponos Valjevaca

Osim ovih mišljenja, valjalo bi napomenuti da su i ostala vrlo pozitivna, a u prilog tome ide i komentar recezenta Milana Vasića koji je na Google podelio svoje utiske.

– Valjevsko pivo je jedno od najboljih piva u Srbiji. U prilog tome ide i činjenica da se ovo pivo prodaje i u prodavnicama suvenira, u kojoj se prodaju majice i čaše sa brendom Valjevskog pivo, a osim toga u ponudi imaju i sve vrste pakovanja ovog piva – navodi Vasić.

I lokalni vodič Ivan, koji se ozbiljno bavi recenzijama, a napisao ih je oko 300 za razne brendove, kaže kako je ovo pivo ponos svih Valjevaca. „Jedno od najboljih domaćih piva. Valjevska pivara koja se svojim vrhunskim kvalitetom bori za tržiste. Veliki donator i sponzor mnogih manifestacija“. I naravno ukus piva je neprevaziđem“, napisao je Ivan.

Od radionice do industrije

Podsećanja radi, Valjevska pivara osnovana je daleke 1860. godine. Osnivač pivare bio je valjevski trgovac Dimitrije Mitrović, a firmu je  osnovao kao zanatsku radionicu za proizvodnju drvenih bačvi i ručnog rada.

Od tada do danas u pivari je bilo mnogo turbulencija, da bi 2019. godine kompanija Brauerei Group iz Beograda postala vlasnik Valjevske pivare.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Restoran Boutique

Prvi restoran Boutique je otvorio svoja vrata 2013. godine na najatraktivnijoj lokaciji u Beogradu. Nalazi se između Narodnog muzeja i

Picerija Druga Piazza

Beogradska picerija Druga Piazza je otvorena u aprilu 2014 godine, na temeljima, ali i sledeći pristup kreiranja italijanske kuhinje restorana

Oživljena piva iz 18. veka

Za proizvodnju ovog piva korišćeni su kvasci i recepturu koja je bila standard za taj vremenski period Mikrobi kvasaca iz

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju