NIKŠIĆKO PIVO Novi izgled za ukus koji traje više od veka

Nikšićko

U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano

 

Još od davne 1896. godine, Nikšićko je omiljeno pivo velikog broja pivopija. Ipak, ponekad je potrebno tradiciju uskladiti sa novim trendovima, pa je tako Nikšićko dobilo novi vizuelni identitet. Uz prepoznatljivi duh, novi izgled i ukus koji traje opravdavaju epitet da je Nikšićko bilo „oduvijek moderno“. Ambalaža Nikšićko tamno je takođe osvežena  novim dizajnom, pa se potpuno izdvaja svojim jedinstvenim izgledom.

 

Kvalitet u osnovi pivske priče

Poštujući impresivnu istoriju koju pivo ima, brend je ostao veran iskonskoj zelenoj boji, koja odiše tradicijom. Dominacija prepoznatljive zelene nijanse učiniće brend Nikšićko sada još uočljivijim, sa mnogo više ponosa i samouverenosti u kvalitet koji se nalazi u osnovi ove pivske priče.

 

Nikšićko pivo zadržalo prepoznatljivost

Iako danas postoji oko 400 vrsta piva na svetu, Nikšićko je zadržalo svoju prepoznatljivost. U savršeno balansiranom ukusu spajaju se bogata tradicija, visok kvalitet pažljivo biranih sastojaka i neukrotiva svežina prirode kojom je Nikšićko inspirisano. Nema sumnje da će svi ljubitelji još više uživati u Nikšićkom pivu, koje sada ima novi izgled i ukus koji traje.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Gde popiti pivo za vikend

Za one koji vole Zanatsko, preporuka je "Radioaktivna subota" – Dogma Tap room. Otkrićemo vam samo toliko da se pije

Najstarija reklama za pivo

Pravo je čudo koliko dugo već ljudi konzumiraju pivo. Već smo obradili kada su pronađeni prvi zapisi o proizvodnji piva,

BRUT IPA: Penušavo pivo

BRUT IPA: Penušavo pivo

Ukoliko niste ljubitelj šampanjaca ili penušavih vina i obožavate isključivo pivo, trebalo bi da znate da postoji stil koji daje svečarski prizvuk.

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju