KOMPANIJA HEINEKEN SRBIJA I AMSS POKRENULI KAMPANJU Kad ide tura, ne ide gas

Heineken

U cilju podizanja svesti o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije potpisali su sporazum o saradnji i udružili snage u kampanji pod nazivom

„KAD IDE TURA, NE IDE GAS”

 

Budite odgovorni

Tokom kampanje, koja će se sprovoditi u narednim mesecima, u poslovnicama AMSS i „AMS Osiguranje” a.d.o. u Beogradu, Zaječaru, Novom Sadu i Nišu, zainteresovani će biti u prilici da se kroz edukativni materijal, kao i putem aktivacija korišćenjem tzv. „pijanih naočara”, koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i uz pomoć kojih je moguće jasno uočiti razliku između vožnje u treznom i vožnje u alkoholisanom stanju, upoznaju sa tim koliko je važno da se zbog sebe, ali i drugih učesnika, odgovorno ponašaju u saobraćaju.

Heineken

Alkohol i voznja ne idu zajedno

Milan Nikolić, generalni sekretar Auto-moto saveza Srbije, izrazio je uverenje da je ovo početak dugoročnog partnerstva koje će biti od koristi svim učesnicima u saobraćaju. „Poznato je da alkohol i vožnja ne idu zajedno i ovom kampanjom želimo da ukažemo na značaj odgovornog ponašanja u saobraćaju, posebno imajući u vidu da pojedinci neretko sednu za volan pod uticajem alkohola, štomože imati nesagledive posledice. Vožnja pod uticajem alkohola utiče na nastanak skoro svake šeste saobraćajne nezgode sa nastradalim licima, a preventiva je nabolji način da usadimo odgovoran pristup i unapredimo saobraćajnu kulturu u Srbiji. Saradnja sa kompanijom Heineken Srbija i ovaj projekat su još jedna u nizu aktivnosti, koje će nam u tome pomoći“, izjavio je Nikolić.

Heineken

Heineken podržava odgovornu konzumaciju

„Pivo je prirodni proizvod u kojem uživa na stotine miliona ljudi širom sveta. Za većinu, ono predstavlja deo zdravog izbalansiranog životnog stila ukoliko se konzumira odgovorno. HEINEKEN podržava i promoviše odgovornu konzumaciju u svakoj aktivnosti i u svakom vidu komunikacije i ovu ulogu shvatamo veoma ozbiljno. Za nas, cilj je da odgovornu komunikaciju učinimo poželjnim vidom ponašanja uz istraživanje novih i inovativnih pristupa, kako bismo na pravi način preneli poruku o odgovornosti ka svim našim potrošačima. Ponosni smo na početak saradnje sa AMSS-om i verujemo da ćemo partnerskim odnosom i kvalitetnom saradnjom zajednički uspešno raditi na razvoju i unapređenju odgovornosti u saobraćaju”, rekla je ovom prilikom Neda Đokić, direktorka kompanije HEINEKEN Srbija.

Preventivno-bezbedonosna akcija

Ovo je istovremeno i prvo partnerstvo u Srbiji između nacionalnog udruženja vozača i jednog od globalnih lidera u proizvodnji piva i predstavlja veliki inovativni iskorak u sprovođenju brojnih aktivnosti na temu odgovornosti u saobraćaju i preventivno-bezbednosnih akcija namenjenih različitim ciljnim grupama.

 

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Trappist – Pivo ili sir

U Belgiji, zemlji gde pivo ima i svog nebeskog zaštitnika, manastiri su još u srednjem veku postala prva preduzeća za

Restoran Temperament

Temperament je restoran koji je fokusiran na tradicionalnu kuhinju. Nalazi se u Beton hali, u samom srcu Beograda, pored reke

Mamurluk dug četiri dana

Kraft pivare dodaju dodatke poput žitarica u svoja piva kako bi svojim pivima pojačale ukus. Sa druge strane velike industrijske

Restoran Šajka

Na suprotnoj obali od pančevačkog gradskog keja, na obali Tamiša, a u gradskoj šumi, nalazi se restoran Šajka.

APATINSKA PIVARA Ozelenjava Beograd

Apatinska pivara pokazala je još jednom svoju društvenu odgovornost i pomogla u ozelenjavanju srpske prestonice   Početkom juna na Novom Beogradu, raskošna stabla kanadskog javora,

OTKRIJTE Ukus koji vraća uspomene

Svako od nas seća se one čuvene roditeljske rečenice “Doći ćeš ti u moje godine…”. Na putu do tih čuvenih, nebrojeno puta pomenutih godina, prošli