Promocija piva u praksi

Udruženja pivara Srbije je, po ugledu na svoje članice, najveće srpske pivare, unapredilo svoju poslovnu praksu usvajanjem Principa promocije piva u praksi”.  Na godišnjem sastanku Odbora za pritužbe povreda Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija, članovi su se saglasili sa ovim dokumentom koji uređuje obavljanje posla promotera angažovanih za potrebe promocije piva na način koji ide iznad postojećeg zakonodavstva, kako bi kroz unapređenje poslovne prakse dodatno osnažili odgovornu promociju piva.

Principi promocije piva detaljno definišu standarde za promotere Udruženja pivara Srbije, od njihove obavezne obuke, preko podrške koju mogu da koriste tokom svog angažmana i odgovornosti koju imaju, sve do pravila za uniforme. Posvećeni su promoterima koji su zaduženi da na terenu promovišu pivo, inače najpopularnije osvežavajuće piće koje je neizostavni deo svih druženja i svečanih okupljanja koje vezujemo za  najlepše trenutke.

Da podsetimo, Odbor za pritužbe, koji obezbeđuje  da se pritužbe rešavaju na nepristrasan i pravičan način  u skladu sa odredbama Kodeksa, sastoji se od tri člana: Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata iz kancelarije Kovačević Kolešan.

Dokumenti Principi promocije piva u praksi, kao i Kodeks odgovornih komercijalnih komunikacija, su dostupni u celosti www.pivaresrbije.rs

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije je krovna institucija domaćeg pivarstva i okuplja najveće i najznačajnije proizvođače piva i slada u Srbiji.

Pivo za Vojvođane

Početkom ove godine pivara Jack's Abby je pustila u prodaju pivo sa ukusom slanine. Ovo pivo su nazvali „Fire in

JELEN FRESH – LUMUN

Spoj limuna sa Jelen pivom stvorio je pivo sa voćnim ukusom – Jelen Fresh Limun. Pivo se odlikuje smanjenom gorčinom,

Pivara Dogma

Uz tri piva koja su uvek u ponudi, Hoptopod, Svetionik i Albino, proizvode i sezonska piva, a neumorni su i

Muške stvari i pivo

Nova istraživanja nam govore da samo jedna čaša piva u dva dana može znatno da pomogne u održavanju ovog najvažnijeg

Pivara Dilemma

Pivara Dilemma iz Pančeva svoja piva nudi u staklenoj ambalaži, sa sjajno dizajniranim, prepoznatljivim etiketama koje govore da se radi

Heineken predstavio Heniken 0.0

Posle višegodišnjeg pažljivog istraživanja i korišćenja najsavremenijih tehnika proizvodnje piva, tim vrhunskih stručnjaka iz kompanije HEINEKEN pronašao je recept za

VODA, dragoceni resurs u industriji piva

Kompanija HEINEKEN Srbija je tokom poslednje decenije smanjila potrošnju vode u okviru svojih procesa proizvodnje piva za 75% i iz godine u godinu nastoji da ovaj trend održi.