Promocija piva u praksi

Udruženja pivara Srbije je, po ugledu na svoje članice, najveće srpske pivare, unapredilo svoju poslovnu praksu usvajanjem Principa promocije piva u praksi”.  Na godišnjem sastanku Odbora za pritužbe povreda Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija, članovi su se saglasili sa ovim dokumentom koji uređuje obavljanje posla promotera angažovanih za potrebe promocije piva na način koji ide iznad postojećeg zakonodavstva, kako bi kroz unapređenje poslovne prakse dodatno osnažili odgovornu promociju piva.

Principi promocije piva detaljno definišu standarde za promotere Udruženja pivara Srbije, od njihove obavezne obuke, preko podrške koju mogu da koriste tokom svog angažmana i odgovornosti koju imaju, sve do pravila za uniforme. Posvećeni su promoterima koji su zaduženi da na terenu promovišu pivo, inače najpopularnije osvežavajuće piće koje je neizostavni deo svih druženja i svečanih okupljanja koje vezujemo za  najlepše trenutke.

Da podsetimo, Odbor za pritužbe, koji obezbeđuje  da se pritužbe rešavaju na nepristrasan i pravičan način  u skladu sa odredbama Kodeksa, sastoji se od tri člana: Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata iz kancelarije Kovačević Kolešan.

Dokumenti Principi promocije piva u praksi, kao i Kodeks odgovornih komercijalnih komunikacija, su dostupni u celosti www.pivaresrbije.rs

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Najljuće pivo na svetu

U cilju pravljenja najpikantnijeg piva na svetu, Twisted Pine-ovo Ghost Face Killa pivo koristi šest različitih vrsta ultra-ljutih paprika, uključujući

Na tragu Pivske dijete

Možda vest deluje čudno, no istraživači na Državnom univerzitetu u Oregonu mišljenja su da pivo može pomoći u smanjenju kilograma.

heineken pivara

HEINEKEN – Korak ispred svih

Heinkene – prva globalna pivara koja se obavezuje da postigne i ostvari nultu emisiju ugljen-dioksida u celokupnom lancu vrednosti do 2040.godine.

NAJBOLJE PIVO Cena i kvalitet

Na našem tržištu prisutan je velik broj pivskih brendova, u različitim cenovnim kategorijama, i interesantno je da je većina tih piva, kada je reč o