Udruženja pivara Srbije je, po ugledu na svoje članice, najveće srpske pivare, unapredilo svoju poslovnu praksu usvajanjem „Principa promocije piva u praksi”. Na godišnjem sastanku Odbora za pritužbe povreda „Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija“, članovi su se saglasili sa ovim dokumentom koji uređuje obavljanje posla promotera angažovanih za potrebe promocije piva na način koji ide iznad postojećeg zakonodavstva, kako bi kroz unapređenje poslovne prakse dodatno osnažili odgovornu promociju piva.
Principi promocije piva detaljno definišu standarde za promotere Udruženja pivara Srbije, od njihove obavezne obuke, preko podrške koju mogu da koriste tokom svog angažmana i odgovornosti koju imaju, sve do pravila za uniforme. Posvećeni su promoterima koji su zaduženi da na terenu promovišu pivo, inače najpopularnije osvežavajuće piće koje je neizostavni deo svih druženja i svečanih okupljanja koje vezujemo za najlepše trenutke.
Da podsetimo, Odbor za pritužbe, koji obezbeđuje da se pritužbe rešavaju na nepristrasan i pravičan način u skladu sa odredbama Kodeksa, sastoji se od tri člana: Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata iz kancelarije Kovačević Kolešan.
Dokumenti Principi promocije piva u praksi, kao i Kodeks odgovornih komercijalnih komunikacija, su dostupni u celosti www.pivaresrbije.rs