Najbolji lager na svetu

Britanski pivski brend pod imenom „Hofmeister Helles“ dobio je nagradu za najbolji lager na takmičenju „Beer Awards“. Takođe je prvi lager koji je nagrađen sa pet zvezdica na ovom takmičenju, koje se održava dve godine, a organizuje ga Internacionalna grupa za vina i alkoholna pića (International Wine & Spirits Group). Ovo priznanje se dodeljuje najboljem pivu po oceni žirija, koji na slepo isprobava i ocenjuje piva. Pobeda označava grandiozni povratak za brend koji je rođen u Britaniji, nakon što je nestao iz pabova pre 13 godina zbog pada prodaje. Zbog niskog sadržaja alkohola (a sadrži samo pet posto alkohola), stručnjaci smatraju da se ovom pivu smanjila popularnost. Potražnja za „žešćim“ pivima je mnogo veća. Međutim, boreći se sa svojim Bavarskim nasleđem i vraćanjem korenima, pivo se vratilo kao autentični Helles lager, a kao rezultat napornog rada na ovom pivu, porasla je i njegova popularnost. Preuređeni Hofmeister je izrađen u porodičnoj pivari u južnoj Nemačkoj. To je potpuno drugačije pivo od originalnog, sa nižom karbonizacijom i lakšom, zlatnom bojom. „To je nežno, veoma složeno pivo, što nam pokazuje da su za dobar lager potrebni dobri sastojici“ rekao je Tim Hampson, sudija i predsednik Guild Vriters Guild. „Ono je lagano, svetlo i vrlo pitko. Vrlo dobro izbalansirano. Teško je varati prilikom proizvodnje piva ove vrste.“ Novi tim iza Hofmeister-a, koji sada posluje pod imenom „The Hofmeister Breving Company“, uključuje suosnivače Richard Longhurst i Spencer Chambers i bivšeg šefa marketinga u „Coca Cola“ Zoe Hovorth. Osamdesetih godina, kada je ovaj brend bio popularan, maskota je bio medved Džordž.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Pivska scena Srbije

Još uvek smo na početku nove godine i statističari raznih profila i dalje obrađuju podatke za 2018. godinu, tako da

Restoran Voulez – Vous

Smešten na beogradskom Neimaru, odmah ispod parka, Voulez-Vous na prvi pogled osvaja otvorenim prostorom u kome bašta i unutrašnji deo

Beer Style magazin – br. 31 –

Činjenica je da pivare, pre svega one velike, rade na granici rentabilnosti ili čak ispod te granice i da svesno iz svojih zaliha podmiruju objektivan trošak u poslovanju