Godina koja ostavljamo iza nas bila je karakteristična i neuobičajena po mnogo čemu, te ne treba da čudi da je mnoge dobre stvari izbacila u prvi plan, što je definisala pravce kojima ćemo se kretati i trendove kojima ćemo se opredeljivati
Kada bi ukratko opisali šta je to obeležilo pivsku 2020. godinu, sve bi se svelo na jednu stvar -gubitak i pad tržišta.
Ugostiteljski objekti su radili smanjenim kapacitetom ili uopšte nisu radili.
Trgovinski lanci su radili, ali prodaja u njima nije mogla da pokrije ono što se inače prodaje u HORECA kanalu.
Međutim, godinu za nama je obeležila veće potražnja za premium i super premium brendovima, ali i za pojedinim kraft pivima.
Kvalitetna piva imaju višu ili visoku cenu, te konzumenti izbegavaju da ih piju u kafićima i restoranima.
Ali, bez ugostiteljskih marži, u trgovinskim lancima ova piva imaju relativno umerenu cenu i dostupna su velikom broju potrošača.
Ova godina je karakteristična po povećanoj kupovini u trgovinskim lancima i možda je upravo cena odigrala glavnu ulogu i uticala na konzumente da se opredele za premium i super premium brendove, ali i kraft piva dostupna u maloprodaji.
Mi smo u novogodišnjem izdanju Beer Style magazina probali, ocenili i pokušali da vam damo preporuku za ona piva, koja smatramo da su svojim kvalitetom obeležila 2020. godinu, a dostupna su u Ritejlu i HORECA kanalu.
Nismo se opredeljivali za stilove piva, već je bilo važno da su prepoznatljiva, kvalitetna, te da širok krug potrošača zna za njih.
Sva piva koja vam predstavljamo su vrhunskog kvaliteta, pojedina su premium brendovi, neka su super premium brendovi, dok su pojedina kraft piva.
Sva su detaljno analizirana, tehnološki su savršena i sva imaju svoj krug publike.
Ovo su piva koja nećete pogrešiti ako ih kupite, ali su i piva koja nude maksimum za novac koji dajete za njih.