PIVO ZA MLADE Jelen Chill pivo

jelen chill pivo

Jelen Chill pivo je koje je kreirano za mlađu populaciju i ono se može definisati kao idealno pivo za mlade – Lakih je i osvežavajućih nota i sa nižim procentom alkohola

U Srbiiji postoji veliki broj kako industrijskih, tako i kraft pivara i zbog toga se proizvođači naprosto utrkuju ko će da proizvede bolje pivo.

Konzumenti, opet s druge strane željni novih ukusa, stalno su u potrazi za drugačijim i originalnim pivskim aromama.

Jelen Chill je jedno od takvih piva i ono je pokušaj Apatinske pivare da se približi mlađim konzumentima.

Pivo sa sniženim procentom alkohola

Jelen Chill, iako pripada porodici poznatog Jelen piva, istovremeno predstavlja nešto sasvim novo i drugačije na domaćoj pivskoj sceni.

Pivo je glatkog i osvežavajućeg ukusa, sa manje gorčine i nižim procentom alkohola.

Naime, pivo Jelen Chill sadrži svega 4 odsto alkohola i zato pri svakom gutljaju nosi doživljaj lakoće i rasterećenosti.

Pivo za opuštanje

Jednom rečju pivo Jelen Chill je lagano i pitko i u njemu sva čula uživaju.

Prilikom ispijanja konzument ima utisak da je svaki gutljaj na momenat drugačiji, jer je reč o pivo lakih nota koje je kao stvoreno za trenutake opuštanja.

Apatinska pivara

Inače, Apatinska pivara osnovana je 1756. godine kao Carska pivara, a čak postoje i zapisi o proizvodnji 12.000 hektolitara piva u 18. veku.

Pivara se prvi put privatizuje krajem 19. veka i tada zapravo počinje nova faza u razvoju, koju karakterišu velika investiciona ulaganja.

U razdoblju pre samog Prvog Svetskog rata, proizvodnja je iznosila 16.000 hektolitara piva godišnje, da bi već od 1950. godine proizvodili 40.782 hektolitara piva.

Zlatno doba

Tokom sedamdesetih uveden je proces automatizovanih visokotiražnih linija, što je rezultiralo proizvodnjom od čak 634.681 hektolitara piva 1977. godine.

Nakon toga proširuju asortiman osvežavajućim bezalkoholnim pićima od narandže, limuna, borovnice, a kasnije i od alpskih trava.

Molson Coors

Početkom ovo milenijuma Apatinska pivara biva privatizovana od strane pivarskog giganta, kompanije Molson Coors i u našu najveću pivaru počinju velika strateška ulaganja.

Pažljivo se kreira tržišni nastup, ozbiljno se pristpa pozicioniranju piva u HORECA kanal, te u velike trgovačke lance.

Znatno se unapređuje i proširuje ponuda, a što rezultira da Apatinska pivara postaje najozbiljniji tržišni igrač na prostoru države.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1