ZBOG ČEGA SE RADLERI PAKUJU U LIMENKE Životne navike diktiraju trendove

limenka

Ova vrsta pakovanja odlično se pokazala za radlere, jer je hermetički zatvorena, te zbog toga ovo popularno osvežavajuće piće ne može tokom transporta, skladištenja i čuvanja da se pokvari, niti da izlapi

Poslednjih nekoliko godina sve se više diže glas potrošača, koji teže svežim prirodno očuvanim i kvalitetnim proizvodima, koji uz to ne smeju da sadrže veštačke boje i arome. Stoga se proizvođači najčešće, bar kada je reč o pivskoj industriji, opredeljuju za limenke za koje se smatra da mogu najbolje da očuvaju svežinu i autentičan ukus proizvoda. Pakovanjem u aluminijumsku ambalažu, proizvođači radlera pokušavaju da privuku najzahtevnije potrošače, jer radleri u limenkama dugo zadržavaju svoju mirisnu aromu. Danas su radleri u limenkama rado viđeni i na karti pića u kafićima, restoranima, barovima, klubovima, ali i kod prodavaca na plažama. Ova vrsta pakovanja se za radlere pokazala i u smislu bezbednosti, jer je odlično hermetički zatvorena i zbog toga ovo popularno osvežavajuće piće ne može tokom transporta, skladištenja i čuvanja da se pokvari, niti da izlapi.

Ambalaža za svaku priliku

Takođe, bez limenke praktično ne može da se zamisli ni jedan koncert, odlazak u prirodu, na plažu, putovanje ili roštiljanje. Sve se češće može uočiti i kako proizvođači smišljaju i maštovite vizuale na limenkama, koje pružaju mogućnost 360 stepeni marketinške poruke. Sve ovo su prepoznali proizvođači radlera i zbog toga su danas radleri najčešće upakovani u limenke.

Limenka najbezbednije pakovanje

Naučno je dokazano kako je limenka zapravo i zdravstveno najbezbednija, a posebno za osetljiva i kvarljiva pića. Sem što su praktične za transport, u njima najbolje može da se sačuva i autentičn ukus, miris i aroma. Proizvođači se i iz drugih razloga okreće ka limenkama, a najčešći motiv je što one na najautentičniji način čuvaju najfinije arome kiselkastog voća, ali i piva. Osim praktičnosti i ekonomičnosti limenke su idealno rešenje i kod generalne zaštite tečnosti, jer aluminijum stoprocentno štiti proizvod od lošeg uticaja svetlosti, UV zračenja i kiseonika. Takođe, ova ambalaža se lako transportuje, praktična je za držanje u ruci i zato se na svako mesto može poneti.

Najduže čuva kvalitet proizvoda

Ne treba zaboraviti ni na činjenicu da se tečnost u limenkama i brže hladi. Zbog svoje popularnosti, proizvođači limenki su otišli i korak dalje i sve češće puštaju mašti na volju, te danas proizvode limenke u različitim veličinama. S druge strane, konzumenti posežu za pićem u limenkama, u ovom slučaju radlerima, jer smatraju da aluminijum najbolje može da očuva gaziranost proizvoda – tečnost u limenci ne može brzo da izlapi, čak i ako se ne popije odmah.

Očuvanje životne sredine prioritet

Imajući u vidu povećane količine otpada širom Evrope kao i činjenicu da značajan procenat završava u prirodi i da zagađenje predstavlja sve veći problem, interesovanje javnosti i kompanija o ovom pitanju je sve veće. U prilog tome govore i podaci istraživanja – čak 91% Evropljana želi da se više radi na zaštiti životne sredine, dok 87% njih bi želelo da kompanije koriste pakovanja, odnosno ambalaže koja mogu bezgranično da se recikliraju, 89% smatra da kompanije treba treba da snose odgovornost za ambalažu koju koriste, ali i sami potrošači prilikom izbora ambalaže.

Reciklaža

Limenke su ambalaža koja se najviše na svetu reciklira. U Evropi čak 76%, međutim taj broj bi mogao dostići 100%. Ceo proces reciklaže traje 60 dana.

Zato slobodno možemo da zaključimo da su se limenke u razvijenom svetu odavno odomaćile, ali na svu sreću ovaj  trend odavno je našao publiku i u Srbiji. Navike srpskih potrošača se menjaju vrtoglavom brzinom i stoga nije ni čudo što tokom leta uglavnom viđamo ljude koji iz limenke piju svoje  piće.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1