APATINSKA PIVARA: Novi direktor najveće srpske pivare

U skladu sa novom organizacijom Molson Coors Europe pri kojoj je region Centralne i Istočne Evrope dobio priliku da organizuje poslovanje u šest jedinica, na devet tržišta prateći lokalne specifičnosti, Danilo Pušonja imenovan je za novog direktora Apatinske pivare. Pored vođenja poslovanja pivare, on će ujedno biti na poziciji direktora prodaje i izvrsnosti ka kupcima i biti zadužen za sprovođenje celokupne komercijalne agende kompanije. Ova promena zatekla ga je u potpuno novim globalnim okolnostima koji su znatno uticali i na pivarski biznis.

Ovu funkciju nasledili ste od Vladimira Novakovića koji svoju menadžersku karijeru nastavlja u okviru Molson Coors grupacije na poziciji generalnog menadžera na izazovnom tržištu Indije. Šta se još promenilo u kompaniji?

Promenilo se ime. Naša kompanija Molson Coors Brewing Company je odnedavno promenila ime iz “brewing” u “beverage”. Time želimo da pokažemo jasnu ambiciju da se takmičimo i u drugim segmentima u kategoriji napitaka. Naravno, kao najstarija aktivna pivara u Srbiji i jedan od lidera u proizvodnji na regionalnom tržištu razvijamo dalje naše dobro poznate brendove uz brojne inovacije. Glavni fokus će nam i dalje biti naši ključni domaći brendovi i dodatno jačanje našeg premijum portfolija.

U Apatinskoj pivari ste od 2014. godine. Radili ste kao Menadžer za put ka tržištu i distribuciji, a od 2016. godine ste na poziciji Direktora prodaje. Posedujete bogato iskustvo u komercijalnom sektoru i prodaji. Kako sada vidite svoju novu ulogu?

Nakonposlednjih šest godina provedenih u sektoru prodaje Apatinske pivare, spremno prihvatam ovaj izazov. Na novoj poziciji biću zadužen za oblikovanje strategije kompanije u skladu sa prioritetima grupacije, izgradnju strateških partnerstava kao i dalje angažovanje ka ambiciji da pivara bude prvi izbor za zaposlene, kupce i potrošače. Potpuno sam posvećen našim ambicijama i ciljevima i mogu biti samo srećan i ponosan što imam jak tim na svojoj strani. Radićemo na tome da zadržimo odličan rezultat mojih prethodnika i nastavićemo sa kreiranjem posebnih pivskih trenutaka za sve ljubitelje piva u Srbiji.

Da li se situacija sa virusom korona odrazila na ostvarenje poslovnih planova?

Tržište piva u celom svetu poremećeno je zabranom rada ugostiteljskih objekata, ali svakako sa ukidanjem vanrednog stanja sve se polagano vraća u normalne tokove. Možemo da se pohvalimo činjenicom da proizvodnja u pivari ni u jednom trenutku nije stala. I pre početka uvođenja vanrednog stanja, krizni menadžment tim definisao je i sproveo veliki broj preventivnih aktivnosti i sve propisane mere zaštite, kako prema zaposlenima, tako i prema kupcima i potrošačima. U skladu sa informacijama koje svakodnevno dobijamo sa tržišta prilagođavamo naše poslovne planove, pripremamo interne projekcije poslovanja, definišemo različite scenarije i pratimo situaciju na dnevnom nivou kako bismo na adekvatan način reagovali i zadovoljili potrebe tržišta.

Oduvek ste bili kompanija koja podržava i zajednicu u kojoj posluje. Kako gledate na taj aspekt biznisa?

Kao deo Molson Coors-a, Apatinska pivara uspešno prati i realizuje postavljenje ciljeve u oblasti održivosti. Svoj pozitivan uticaj u Srbiji ostvarujemo kroz odgovornu konzumaciju, održivu proizvodnju piva, doprinos zajednici i dobru kulturu poslovanja. Kao društveno odgovorna kompanija tokom vanredne situacije dali smo podršku zdravstvenom sistemu i svim hrabrim ljudima koji ulažu napore u suzbijanju korona virusa. Donirali smo sedam miliona dinara kako bi podržali borbu protiv COVID – 19 i omogućili nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije. Zajedno sa drugim velikim FMCG kompanijama i kao članica NALED-a, opštinama u Srbiji obezbedili smo i dodatnu podršku u vidu 10.000 paketa pomoći za najugroženija domaćinstva.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Restoran Ananda

Ananda, prvi je veganski restoran u Srbiji. Koncept ovog restorana se svodi na laganu i finu hranu, u kojoj možete

Festival Dani Vajfеrta

Dani Vajfеrta jе gradska manifеstacija kоja sе оdržava u Pančеvu, pоčеtkоm juna, od 08. do 10.06.2018. gоdinе, pоd pоkrоvitеljstvоm grada

Kako prepoznati dobro pivo

Pivski svet šareniji je nego ikada. Nove pivare, paleta pivskih ukusa koja ima sve više nijansi, stilovi i podstilovi, kraft

Evo zašto treba da pijete pivo

Pivo smanjuje upale, čini naše srce zdravijim, čak ima određenih naznaka da nas pivo čini pametnijim, omogućava duži život, čini

KAKO TOČITI ERDINGER PIVO

Za točenje Erdingera preporučuje se klasičan metod točenja piva u jedinstvenoj Erdinger čaši. Potrebno je isprati čašu hladnom vodom, zatim

Ovo sigurno niste znali

Prve pivske konzerve Prva piva u konzervama pojavila su se 1935. godine. Pivopije više nisu išle u pivske konobe, a