KAKO POMOĆI PIVSKOJ INDUSTRIJI U DOBA PANDEMIJE: Udruženje pivara Srbije nudi rešenje

Udruženje pivara Srbije predlože smanjenje PDV-a za HORECA sector i subvencionisanje cene zakupa poslovnog prostora za ugostiteljske objekte

Kako bi se oporavila pivska industrija usled globalne svetske krize nastale zbog koronavirusa, predstavnici Udruženja pivara Srbije rešenje vide u stabilizaciji visine akciza, inovacijama i novim investicijama.
Oni su na sastanku u Privrednoj komori Srbije istakli da bi ovim merama omogućili stabilne prihode u budžetu, veću predvidljivost i lakše poslovanje koje ne bi imalo negativne uticaje na zaposlene, ali ni na potrošače.

Niži PDV sa HORECA sektor

Predložili su i smanjenje PDV-a za HORECA sektor, subvencionisanje cene zakupa poslovnog prostora za ugostiteljske objekte i nižu naknadu za vodu.
U Udruženju pivara Srbije predočavaju da je prošle godine proizvedeno više od 5,5 miliona hektolitara piva, a osim distribucije u maloprodajnim objektima, skoro trećina plasmana namenjena je HORECA kanalu.
U najvećim kompanijama ove industrije radi oko 15.000 ljudi. Istakli su kako je zbog globalne zdravstvene krize, a posebno u vreme vanrednog stanja kada ugostiteljski objekti nisu radili, ovaj sektor pretrpeo velike gubitke u plasmanu svojih proizvoda.

Podrška poljoprivrednicima za proizvodnju hmelja

Udruženje je predložilo da bi bilo dobro da se razvije i posebna podrška poljoprivrednicima kako bi se oni dodatno motivisali odnosno dobili pomoć države da bi mogli da započnu intenzivniju proizvodnju hmelja za potrebe pivarske industrije Srbije.

Projekat “Čuvarkuća” za najbolji pivski brend

Predstavljen je projekat Privredne komore Srbije “Stvarano u Srbiji” kojim se pruža podrška domaćim proizvodima i proizvođačima i to kroz kolektivni žig „Čuvarkuća“, koji se daje kao potvrda kvaliteta i domaćeg porekla proizvoda.
Nosilac prava na žig u industriji piva je kompanija Heineken za Zaječarsko pivo. Udruženje pivara Srbije čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Heineken i Sladaru Souflet Srbija.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
beerstyle marketing 1