Sledeći put kada kupite pivo i uzmete gutljaj budite ponosni na to što baš pijete ovo piće, jer da nije pivopija ni pivske kompanije ne bi mogle da izdvoje neophodan novac u borbi protiv koronavirusa
Prošlu godinu obeležio je virus korona, te se čini da je sve ostalo palo u drugi plan. Ugostiteljski objekti ili su bili zatvoreni ili su radili skraćeno, te su pretrpeli gubitke. Međutim, pivopije možda i nisu svesne da su kupovinom piva pomogle u borbi protiv koronavirusa.
Naime, tri vodeće pivske kompanije u Srbiji – Molson Coors, Carlsberg i Heineken, čim se pojavila epidemija novčano su pomogle zdravstvenim ustanovama kako bi lakše prebrodile krizu.
Carlsberg
Kompanija Carlsberg Srbija donirala je pet miliona dinara nekim od vodećih zdravstvenih institucija u Srbiji, kako bi pomogla suzbijanje epidemije izazvane virusom COVID-19. Novac u vrednosti od po 2,5 miliona dinara donirali u KBC Zvezdara i Zemun, a taj novac je utrošen za nabavku medicinske opreme.
Apatinska pivara
Apatinska pivara uplatila je Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje sedam miliona dinara kako bi podržala borbu protiv COVID – 19 i omogućila nabavku sredstava neophodnih za lečenje tokom pandemije.
Heineken
Naravno i kompanija Heineken Srbija pružila je pomoć građanima Srbije i to donacijom u iznosu od 12 miliona dinara za kupovinu respiratora kako bi pomogli najugroženijima.
„Saosećamo se sa svima koji su pogođeni ovom bolešću i upravo zato smo odlučili da doniramo sredstva za dodatne respiratore u našim bolnicama. Radujemo se budućim druženjima i okupljanjima koja će sigurno doći i to mnogo brže ukoliko smo svi odgovorni i solidarni”, poručio je tada Nikos Zois, direktor kompanije HEINEKEN Srbija.
I zato sledeći put kada kupite pivo i uzmete gutljaj budite ponosni na to što baš pijete ovo piće, jer da nije pivopija ni pivske kompanije ne bi mogle da izdvoje neophodan novac u borbi protiv korone.