KAMPANJA TREZNO I OPREZNO Dok pijem ne vozim

trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine, a cilj je ubediti pivopije da dok pijem ne vozim

Prema statističkim podacima zbog neodgovorne konuzmacije alkohola u Srbiji na godišnjem novou strada više 2.500 ljudi, a gledano po starosnim grupama najveći udeo smrtnosti odnosi se na mlade, predočilo je Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju Trezno i oprezno.

Trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine i prvenstveno je namenjena pre svega mladima. Inače, valja istaći da su članice te asocijacije  Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Sladara Soufflet i Heineken Srbija, te da one direktno svojom društvenom odgovornošću pomažu ovaj projekat. Svi oni zajedno apeluju da se svakodnevno utiče na odgovorno konzumiranje piva i alkoholnih pića.

Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije mnogobrojnim akcijama, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima podstiče odgovornu konzumaciju piva, a ovogodišnjom kampanjom Trezno i oprezno šalje jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.

Udruženje je naglašavajući bitnost kampanje navelo i podatak iz 2016. godine – da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine, tačnije 21 odsto, izazvali pijani vozači.

Mladi sve više konzumiraju alkohol

Oni su se pozvali i na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, te ukazuju da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizova realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokazala da je devet od deset učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovno konzumira alkohol.

Istraživanjem je bila obuhvaćna i uzrasna grupa od 15 i 16 godina.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

PIVO: Jeftina VS Skupa piva

Na policama prodavnica i ugostiteljskih objekata nalazi se velik broj različitih vrsta piva, počev od onih jeftinih, pa do onih

Roštilj zaliven tamnim pivom

Reč roštilj asocira nas, prvenstveno, na meso, ali je, promenom načina razmišljanja i sklonosti, i povrće steklo svoj ravnopravni status

kraft pivo kolubarski okrug

KRAFT PIVO Ponuda kolubarskog okruga

Kraft pivo sve je popularnije u Srbiji, a ponuda kolubarskog okruga sve je bogatija. Zanatske pivare odavno su prepoznate u svetu, dok u Srbiji osvajaju kupce i utiru put ka pivopijama.

Pivara Salto u novom izdanju

Pivara Salto je jedna od najstarijih domaćih craft pivara, počela je sa radom 2013. godine. Počeci su bili skromni, proizvodili

ISTRAŽUJEMO Kraft pivo u Srbiji

Prema podacima Udruženja malih nezavisnih pivara Srbije, danas je oko 50 odsto manje kraft pivara u odnosu na doba pred koronu i one svojom ukupnom

NOVI TREND U GASTRONOMIJI Kraft pivo i hrana

Kraft piva i njihove neverovatne kreacije uvode vas u novu dimenziju pivskih ukusa i neotkriven svet neočekivanih aromatskih kompleksa, koji postaju obavezan i preporučen pratioc