Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine, a cilj je ubediti pivopije da dok pijem ne vozim
Prema statističkim podacima zbog neodgovorne konuzmacije alkohola u Srbiji na godišnjem novou strada više 2.500 ljudi, a gledano po starosnim grupama najveći udeo smrtnosti odnosi se na mlade, predočilo je Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju Trezno i oprezno.
Trezno i oprezno
Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine i prvenstveno je namenjena pre svega mladima. Inače, valja istaći da su članice te asocijacije Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Sladara Soufflet i Heineken Srbija, te da one direktno svojom društvenom odgovornošću pomažu ovaj projekat. Svi oni zajedno apeluju da se svakodnevno utiče na odgovorno konzumiranje piva i alkoholnih pića.
Udruženje pivara Srbije
Udruženje pivara Srbije mnogobrojnim akcijama, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima podstiče odgovornu konzumaciju piva, a ovogodišnjom kampanjom Trezno i oprezno šalje jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.
Udruženje je naglašavajući bitnost kampanje navelo i podatak iz 2016. godine – da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine, tačnije 21 odsto, izazvali pijani vozači.
Mladi sve više konzumiraju alkohol
Oni su se pozvali i na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, te ukazuju da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizova realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokazala da je devet od deset učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovno konzumira alkohol.
Istraživanjem je bila obuhvaćna i uzrasna grupa od 15 i 16 godina.