KAMPANJA TREZNO I OPREZNO Dok pijem ne vozim

trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine, a cilj je ubediti pivopije da dok pijem ne vozim

Prema statističkim podacima zbog neodgovorne konuzmacije alkohola u Srbiji na godišnjem novou strada više 2.500 ljudi, a gledano po starosnim grupama najveći udeo smrtnosti odnosi se na mlade, predočilo je Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju Trezno i oprezno.

Trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine i prvenstveno je namenjena pre svega mladima. Inače, valja istaći da su članice te asocijacije  Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Sladara Soufflet i Heineken Srbija, te da one direktno svojom društvenom odgovornošću pomažu ovaj projekat. Svi oni zajedno apeluju da se svakodnevno utiče na odgovorno konzumiranje piva i alkoholnih pića.

Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije mnogobrojnim akcijama, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima podstiče odgovornu konzumaciju piva, a ovogodišnjom kampanjom Trezno i oprezno šalje jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.

Udruženje je naglašavajući bitnost kampanje navelo i podatak iz 2016. godine – da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine, tačnije 21 odsto, izazvali pijani vozači.

Mladi sve više konzumiraju alkohol

Oni su se pozvali i na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, te ukazuju da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizova realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokazala da je devet od deset učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovno konzumira alkohol.

Istraživanjem je bila obuhvaćna i uzrasna grupa od 15 i 16 godina.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

BISER ISTOČNE SRBIJE – ZAJEČARAC

Zaječarsko pivo je zvanično prvi put proizvedeno 1895. godine u Zaječarskoj pivari, koju je osnovalo “Zaječarsko industrijsko udruženje”. Pivara je

OUR PUB

U samom centru Beograda nalazi se pub uređen u stilu čeških pivnica.OUR PUB otvorio je svoja vrata 12.oktobra 2017. godine

KAKO NAPRAVITI PIVARU Od trnja do zvezda

Valjevska pivara je jedna od retkih pivara koja je ostala u domaćem vlasništvu i to zahvaljujući domaćoj pameti Industrijske pivare koje posluju kod nas imaju

APATINSKA PIVARA Ozelenjava Beograd

Apatinska pivara pokazala je još jednom svoju društvenu odgovornost i pomogla u ozelenjavanju srpske prestonice   Početkom juna na Novom Beogradu, raskošna stabla kanadskog javora,

OTKRIJTE Ukus koji vraća uspomene

Svako od nas seća se one čuvene roditeljske rečenice “Doći ćeš ti u moje godine…”. Na putu do tih čuvenih, nebrojeno puta pomenutih godina, prošli