KAMPANJA TREZNO I OPREZNO Dok pijem ne vozim

trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine, a cilj je ubediti pivopije da dok pijem ne vozim

Prema statističkim podacima zbog neodgovorne konuzmacije alkohola u Srbiji na godišnjem novou strada više 2.500 ljudi, a gledano po starosnim grupama najveći udeo smrtnosti odnosi se na mlade, predočilo je Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju Trezno i oprezno.

Trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine i prvenstveno je namenjena pre svega mladima. Inače, valja istaći da su članice te asocijacije  Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Sladara Soufflet i Heineken Srbija, te da one direktno svojom društvenom odgovornošću pomažu ovaj projekat. Svi oni zajedno apeluju da se svakodnevno utiče na odgovorno konzumiranje piva i alkoholnih pića.

Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije mnogobrojnim akcijama, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima podstiče odgovornu konzumaciju piva, a ovogodišnjom kampanjom Trezno i oprezno šalje jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.

Udruženje je naglašavajući bitnost kampanje navelo i podatak iz 2016. godine – da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine, tačnije 21 odsto, izazvali pijani vozači.

Mladi sve više konzumiraju alkohol

Oni su se pozvali i na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, te ukazuju da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizova realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokazala da je devet od deset učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovno konzumira alkohol.

Istraživanjem je bila obuhvaćna i uzrasna grupa od 15 i 16 godina.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

NAJPRODAVANIJE PIVO NA SVETU

Najprodavanije pivo na svetu teško se nađe van države u kojoj se proizvodi i prodaje. Godišnja proizvodnja mu je od preko deset milijardi litara. Radi se o…

KRAFT PIVO Mrgud pilsner

Kraft pivo Mrgud pilsner zanatsko je pivo, no ukus mu je prepoznatljiv, odnosno onakav kakav prosečni konzument prepoznaje.