KAMPANJA TREZNO I OPREZNO Dok pijem ne vozim

trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine, a cilj je ubediti pivopije da dok pijem ne vozim

Prema statističkim podacima zbog neodgovorne konuzmacije alkohola u Srbiji na godišnjem novou strada više 2.500 ljudi, a gledano po starosnim grupama najveći udeo smrtnosti odnosi se na mlade, predočilo je Udruženje pivara Srbije promovišući kampanju Trezno i oprezno.

Trezno i oprezno

Kampanja Trezno i oprezno vrlo je značajan projekat koji Udruženje pivara Srbije organizuje već četiri godine i prvenstveno je namenjena pre svega mladima. Inače, valja istaći da su članice te asocijacije  Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, Sladara Soufflet i Heineken Srbija, te da one direktno svojom društvenom odgovornošću pomažu ovaj projekat. Svi oni zajedno apeluju da se svakodnevno utiče na odgovorno konzumiranje piva i alkoholnih pića.

Udruženje pivara Srbije

Udruženje pivara Srbije mnogobrojnim akcijama, edukacijom i saradnjom sa poznatim ličnostima i festivalima podstiče odgovornu konzumaciju piva, a ovogodišnjom kampanjom Trezno i oprezno šalje jedinstvenu poruku da je suština uživanja u pivu – umerenost.

Udruženje je naglašavajući bitnost kampanje navelo i podatak iz 2016. godine – da su od ukupnog broja saobraćajnih nesreća te godine više od petine, tačnije 21 odsto, izazvali pijani vozači.

Mladi sve više konzumiraju alkohol

Oni su se pozvali i na podatke Nacionalnog vodiča za dijagnostikovanje i lečenje alkohola, te ukazuju da je najveći procenat ljudi koji piju u starosnoj grupi od 20 do 34 godine, a da su ranija evropska istraživanja o upotrebi alkohola, koja su u Srbiji realizova realizovali Ministarstvo zdravlja RS i Institut za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokazala da je devet od deset učenika bar jednom u životu popilo jedno ili više alkoholnih pića, a da jedna četvrtina dece uzrasta 16 godina redovno konzumira alkohol.

Istraživanjem je bila obuhvaćna i uzrasna grupa od 15 i 16 godina.

Podelite članak
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

PROČITAJTE I:

Tramvaj pub

Tramvaj je i idealno mesto za doručak u Beogradu, ali i za izlazak. Ima sve ono što jedan pab mora

NOVOGODIŠNJA TRPEZA Tradicionalna domaća jela

Bez obzira što smo preplavljeni novogodišnjim predlozima jela i njihovim jednostavnim ili možda manje jednostavnim načinima pripreme, ipak će najveći broj domaćinstava u Srbiji za

Beer Style magazin – br. 23 –

Online izdanje Beer Style magazin br. 23. Pogledajte najnovije trendove, recenzije, savete i predloge za uparivanje hrane i piva.