PIVO I MUZIKA – Muzika utiče na ukus piva

pivo i muzika

Pivo i muzika su savršen spoj, ali da li ste znali da muzika utiče na ukus piva

Otišli ste u kafić i naručili pivo. Popili ste ga do pola. Ali, nešto zapinje, ne prija i ne ide.

Dok ga ispijate ono je suviše gorko. Možda vam se čini da je oporo?

Ukoliko je odgovor potvrdan evo šta je po sredi. U ovom slučaju pivo nije krivac. Krivac je muzika koju slušate. Zato ne vraćajte konobaru pivo. Tražite da promeni muziku. Ili možda vi menjajte lokal.  Videćete da će se desiti čudo.

Neobično zvuči. Ali je istinito.

Utvrđeno je da ukus piva zavisi od muzike.

Pivo detaljno naučno ispitivano

Naučnici su otkrili da muzika utiče na ukus piva. Muzika može da promeni i njegovu jačinu. Tokom istraživanja ispitanici su dobili tri vrste piva. Njihov zadatak je bio da ga posle ispijanja ocene.

Ocene su bile gorko pivo – odnosno slatko pivo. Ispitanici nisu znali da su svaki put pili isto pivo.  Samo im se muzika menjala.

Muzika sa puno basova izazivala je gorčinu prilikom pijenja piva. Ispitanicima je pivo bivalo sve slađe – kada je bila lagana  muzika.

Muzika je uticala i na jačinu piva.

Kandidati su se složili u jednom. Tvrđa muzika je izazivala jači ukusa piva.

Pivo i promena njegovog ukusa

Naučnici su menjali tri vrste muzike. Lagana muzika za slatko pivo.

Disharmonične visoke tonove za kiselo pivo.

Duboke i jake baseve za gorko pivo.

Eksperiment je ponovljen. I to nekoliko puta.

I uvek se događalo isto. Muzika je menjala ukus piva. Zato dok ispijate pivo slušajte muziku koja godi vašim ušima.

Podelite članak

PROČITAJTE I:

Restoran Tribeca

U samom srcu Beograda, nalazi se Tribeca, restoran koji odiše toplinom i dugom tradicijom. Tribeca svakodnevno privlači velik broj sugrađana,

Beer Style magazin – br. 29 –

Stara godina je za nama, Nova je počela i ovo je doba godine kada smo svi srećni, zadovoljni, puni elana, optimistični zbog svih obećanja sebi datih

NOVA GODINA Predlog hrane i piva

Danas je kombinovanje piva i hrane postalo prava mala umetnost, kroz koju se razmatraju boje, ukusi, temperature konzumiranja, količina alkohola i arome kao i prilike